سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه وبرخوار در مجلس شورای اسلامی:

هرکسی باید پاسخگوی مسؤولیت خود باشد

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه وبرخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:معتقدم که هرکسی باید پاسخگوی مسؤولیت خود باشد و مدیران، تا زمانی که در مسیر خدمت گذاری به مردم گام برمی‌دارند مصمم به حمایت از آنان هستم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی دلیگانی دیشب در همایش حماسه‌سازان و نخستین یادواره شهدای حادثه تروریستی داعش شهیدان جانباز علی جواد زارع و حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی در مجلس شورای اسلامی در شاهین‌شهر اظهار کرد: برنامه‌های توسعه شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی و فرهنگی تدوین‌شده است.

وی افزود : این برنامه، با نظر کارشناسان بخش‌های صنعت، کشاورزی و فرهنگی و باهدف کمک به مسؤولان اجرایی این دو شهرستان تهیه‌شده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه وبرخوار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی، مکان‌یابی و دعوت از سرمایه گزاران مطرح کشوری برای احداث واحدهای متوسط و بزرگ صنعتی، حمایت از کشاورزان و تسهیل در تأسیس واحدهای بسته‌بندی و فراوری محصولات کشاورزی و روان‌سازی احداث واحدهای فرهنگی ازجمله سرفصل‌های برنامه‌های توسعه شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار است.

حاجی دلیگانی بابیان این‌که بدهکار و بستان کار شخص یا گروهی نیستم اظهار داشت: معتقدم که هرکسی باید پاسخگوی مسؤولیت خود باشد و مدیران، تا زمانی که در مسیر خدمت گذاری به مردم گام برمی‌دارند مصمم به حمایت از آنان هستم، البته عقد اخوتی هم با هیچ‌یک از مدیران نبسته‌ام که اگر در خدمت گذاری کوتاهی کنند باید پاسخگو کم‌کاری خود باشند.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به انتقادات برخی مسؤولان اجرایی دو شهرستان درباره شوراهای اسلامی اشاره کرد که بهتر است مسؤولان انتقادکننده نظرات خود را با اعضای شوراهای اسلامی هم در میان بگذارند.

در مراسم نخستین یادواره شهدای مجلس شورای اسلامی در حادثه تروریستی داعش، که با حضور مهمانانی از دو شهرستان شاهین‌شهر و میمه وبرخوار برگزار شد، حجت‌الاسلام سید علی تقوی و سرکار خانم زارع، فرزندان شهیدان جانباز علی جواد زارع و حجت‌الاسلام سید مهدی تقوی در سخنانی درباره روحیات خدمت گذاری مخلصانه پدران شهیدشان در حل مسائل و مشکلات مردم سخنرانی کردند.

 

انتهای پیام/م

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.