سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصرف منابع طبیعی توسط هیچ فرد و نهادی پذیرفتنی نیست

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس از ساخت جاده دسترسی به گهر انتقاد کرد و گفت: تخریب و دخل و تصرف غیرقانونی در منابع طبیعی توسط هیچ فرد و نهادی پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مجید کیان‌پور، با تأکید بر اینکه اجازه احداث راه دسترسی به دریاچه گهر را نمی‌دهیم، گفت: تخریب و دخل و تصرف غیرقانونی در منابع طبیعی توسط هیچ فرد و نهادی پذیرفتنی نیست.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه محیط زیست کشور به دلیل دست‌اندازی‌ها وضعیت مناسبی ندارد از جاده کشی غیرقانونی با هدف دسترسی به دریاچه گهر انتقاد کرد و گفت: بار‌ها در چندین نوبت اعتراض خود را نسبت به

این عمل غیرقانونی به مدیران ارشد سازمان محیط زیست کشور اعلام کرده‌ام و حال نیز از رئیس و مدیران این سازمان می‌خواهم که به این موضوع ورود جدی داشته باشند و اجازه ندهند منابع خدادادی کشور به بهانه‌های واهی تخریب شود.

وی با تأکید بر اینکه اشترانکوه و دریاچه گهر جزء سرمایه‌های ملی کشور هستند، افزود: تخریب و از بین بردن منابع طبیعی ظلم به نسل‌های آینده است که متأسفانه گاهی برخی آن‌ها را فدای خودخواهی‌ها و بازی‌های سیاسی می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ضعف و ناتوانی سازمان محیط‌زیست در برخورد قاطع با متخلفان و تخریب‌کنندگان منابع طبیعی را مهم‌ترین عامل ارتکاب به اقدامات غیرقانونی در حوزه محیط زیست دانست و ادامه داد: مصداق عینی این ناتوانی ایجاد جاده غیرقانونی به دریاچه گهر است.

کیان پور بر لزوم انجام اقدامات قانونی از سوی سازمان محیط زیست برای مقابله و جلوگیری از احداث جاده غیرقانونی دسترسی به دریاچه گهر تأکید کرد و افزود: از استاندار نیز تقاضا می‌شود رسیدگی به این موضوع را در اولویت قرار دهند.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی دریاچه گهر را زیستگاه مناسبی برای انواع آبزیان و حیات وحش دانست و خواست که از هر گونه دست‌اندازی و تجاوز به حریم آن ممانعت شود.

منبع: پایگاه خبری یافته

انتهای پیام/د

دریاچه گهر دورود در معرض دخل و تصرفات غیرقانونی

برچسب ها: گردشگری ، محیط زیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.