سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار شریفی در جمع خبرنگاران :

۲۵۰ هزار وب سایت برای آشنایی با شهدا طراحی شده است

رئیس اداره ایثارگران کل سپاه گفت: ۲۵۰ هزار وبسایت برای آشنایی با شهدا طراحی شده است و اطلاعات تمامی شهدا در این وبسایت ها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ ابوالقاسم شریفی رئیس اداره ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در حاشیه مراسم افتتاحیه سایت دانشنامه شهدا و ایثارگران که عصر امروز ( ۷ خرداد ماه ) در محل مجتمع غدیر برگزار شد؛ اظهار کرد:کار دانشنامه شهدا از سه سال گذشته طبق دستور فرمانده کل سپاه آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این دانشنامه درصدد است هر شهیدی یک صفحه در فضای مجازی داشته باشد؛ افزود: تاکنون برخی از خانواده شهدا در فضای مجازی فعالیت کرده اند اما به صورت گسترده این اقدام انجام نشده است.

رئیس اداره ایثارگران سپاه تاکید کرد: این دانشنامه تمامی شهدای کشور از ۱۵ خرداد سال ۴۲ تا اردیبهشت ماه سال ۹۷ را در بر می گیرد.

شریفی با اشاره به اینکه در این دانشنامه برای هر شهیدی یک وب سایت طراحی شده است ادامه داد: ۲۵۰ هزار وبسایت برای آشنایی با شهدا طراحی شده است و اطلاعات تمامی شهدا در این وبسایت ها وجود دارد.

وی تاکید کرد: تعداد ۷۲۰۰ عدد از این وبسایت ها برای بانوان شهیده در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

رئیس اداره ایثارگران سپاه  افزود: درصدد هستیم به گونه ای ملی از این سایت بهره برداری کنیم و به مساجد، دانشگاه ها و پایگاه های مقاومت بسیج ،اینترنت رایگان داده می شود تا هر سازمان اطلاعات شهدای تحت پوشش خود را تکمیل کند.

وی با اشاره به اینکه هدف این سایت مقابله با تهدید نرم و سایت های غیر اخلاقی است، تاکید کرد: ما درصدد هستیم جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب که دفاع مقدس را درک نکردند با شهدا آشنا کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.