رئیس اداره ایثارگران سپاه پاسداران گفت: رزمايش ولايت 90، نمايش توان دفاعي و بازدارندگي ايران در برابر تهديدات دشمنان بود و ضمن نمايش توان و قدرت جمهوري اسلامي، ثابت كرد كه تحريم ها هيچ گونه خللي در روند كار نيروهاي مسلح ايجاد نكرده است.

سردار ابوالقاسم شريفي رئیس اداره ایثارگران سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رزمايش دريايي ولايت 90، اظهار داشت: اين رزمايش، نمايش توان دفاعي و بازدارندگي ايران در برابر تهديدات دشمنان بود و ضمن نمايش توان و قدرت جمهوري اسلامي، ثابت كرد كه تحريم ها هيچ گونه خللي در روند كار نيروهاي مسلح ايجاد نكرده است.
وي با اشاره به پوشش خبري رزمايش ولايت 90 توسط رسانه هاي كشورهاي ديگر، تصريح كرد: اخبار و اطلاعات منتشر شده بيانگر اين است كه رزمايش ولايت 90 توانسته است به خوبي، قدرت بازدارندگي ايران در منطقه را نشان دهد.
مسئول ايثارگران سپاه درباره موضوع تحريم نفت ايران و تهديد ايران مبني بر مسدود كردن تنگه هرمز، گفت: بستن تنگه هرمز باعث مي شود كه دشمنان ما در تحريم قرار گيرند؛ چرا كه ديگر امكاني براي تردد آنها وجود نخواهد داشت و اين امر مشكلات آنها را بيشتر خواهد كرد.
وي با اشاره به كلام امام راحل كه آمريكا را طبل ميان تهي خوانده بودند، اظهار داشت: آمريكايي ها با لشكركشي به عراق و افغانستان و همچنين ايجاد پايگاه هاي نظامي در كشورهاي آسياي ميانه و همسايه ايران قصد تهديد ما را داشتند، اما توان بازدارندگي ايران و دستيابي كشورمان به فناوري روز سلاح هاي پيشرفته و انواع موشك ها عاملي شد كه اگر كوچكترين خطايي از آنها سربزند، به تعبير مقام معظم رهبري، سيلي سختي از ايران خواهند خورد.
سردار شريفي با بعيد دانستن عمليات نظامي آمريكا عليه ايران، تصريح كرد: در حال حاضر برد با ايران است و همه رسانه هاي غربي نيز اعتراف كرده اند كه برگ برنده در خليج فارس در اختيار ايران قرار دارد.
وي در پايان با تاكيد بر لزوم همدلي و اتحاد بيشتر مردم، خاطرنشان كرد: در صورت وقوع بحران، همگان پاي كار هستند و از ميهن اسلامي پشتيباني خواهند كرد؛ انقلاب اسلامي به بسياري كشورها صادر شده و آثار و بركات آن در اين كشورها نمود پيدا كرده است./ج


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار