سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد؛

آزادی 32 زندانی با حمایت انجمن خیران

با تلاش خیران انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه وبویراحمد در سال گذشته 32 زندانی از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ اسماعیل جمیاری با بیان اینکه از محل کمک های خیران این استان، 300میلیون ریال برای آزادی زندانیان پرداخت شد گفت: اداره کل زندان های استان در سال گذشته برای 750 نفر از اعضای خانواده زندانیان دوره‌های آموزش پیشگیری از طلاق و ارتقای مهارت های زندگی برگزار کرد.
وی همچنین از کمک بیش از 2 میلیاردو 500 میلیون ریال کمک نقدی و یا غیر نقدی انجمن های حمایت از زندانیان یاسوج، گچساران و دهدشت خبر داد و گفت: این حمایت ها در قالب سبد کالا بصورت موردی به خانواده زندانیان نیازمند استان کمک شد.
مدیر کل زندان‌ها و نائب رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:مشکلات روحی و روانی از تبعات منفی عدم حمایت از خانواده های زندانیان است که می توان  طلاق، ترک تحصیل فرزندان زندانی و روی آوردن آنان به مشاغل کاذب و تکدی گری و نیز انواع آسیب های دیگر فرهنگی، اجتماعی را نمونه بارز این آسیب ها و مشکلات برشمرد.
وی اظهار کرد: در بحث زندانیان و خانواده زندانیان باید نگاه انسان دوستانه به این خانواده ها فارغ از نوع جرم حاکم شود.
جمیاری اطلاع رسانی و فرهنگ سازی جهت حمایت مادی و معنوی از خانواده زندانیان را ضروری دانست و اظهار داشت: کمک خیرین و نیز کمیته امداد حضرت امام (ره) از این خانواده ها قابل تحسین است.
وی ابراز کرد: با توجه به اینکه تعدادی از خانواده زندانی های این استان زیر پوشش این نهاد حمایتی نیستند و تعدادی که هم قرار دارند این میزان هزینه پاسخگوی نیاز آنان نیست ، لازم است دولت با تخصیص اعتبارات ویژه این خانواده ها را تحت حمایت قرار دهد.
جمیاری گفت: خوشبختانه سازمان زندانها اقدامات گسترده ای تاکنون در زمینه حمایت از خانواده زندانیان انجام داده است.
600 نفر از زندانیان جرائم مالی و غیر عمد در زندان‌های این استان چشم انتظار کمک‌های نیکوکاران برای آزادی از زندان هستند.

 انتهای  پیام/غ

 حمایت از زندانیان

برچسب ها: زندان ، خیرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.