سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح افطاری ساده هر شب در امام زادگان کرمان اجرا می شود

مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گفت: با هدف دوری از تجمل گرایی سفره های افطاری ساده و بی‌پیرایه هر شب در 60 امامزاده استان پهن می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ روح الله رستمی مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه با اشاره به پهن شدن سفره‌های افطاری ساده در سطح بقاع متبرکه استان گفت: یکی از برنامه‌های اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان پهن نمودن سفره های ساده افطاری به عموم مردم روزه دارمی باشد.


وی افزود: موضوع افطاری دادن به نیازمندان و صائمین از محل نیات موقوفات استان و مساعدت خیرین نیکوکارانجام می شود که در همین راستا هرشب بیش از 2 هزار وعده افطاری در بین روزه داران توزیع می شود.

وی به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص توزیع افطاری‌های ساده و بی‌پیرایه اشاره کرد و گفت: اموری مانند افطاری ساده در شکل دادن به سبک زندگی اسلامی ودوری از تجمل‌گرایی تأثیر می‌گذارد.

رستمی تصریح کرد: در استان کرمان موقوفات متعددی وجود دارد که یکی از نیات مهم آن مربوط به افطاری به نیازمندان است و اوقاف همزمان با لیالی قدر از محل عواید نیات موقوفات اقدام به توزیع وعده غذایی گرم در بین مؤمنان روزه‌دار در محل اماکن متبرکه و بخش عمده در محل مساجد،مؤسسات خیریه، نیازمندان و مدد جویان کمیته امداد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.