سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح قرآنی 1452 همزمان با سراسر کشور در اردبیل

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: طرح بزرگ قرآنی ١٤٥٢ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل اجرا می‌شود.

مهدی طاهری، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل  امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جلسه بررسی روند اجرای طرح قرآنی 1452 در اردبیل اظهار داشت: با محوریت تلاوت روزانه یک صفحه از قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان طرح بزرگ قرآنی ١٤٥٢ در استان اردبیل فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش می‌کنیم تا به شکلی منسجم و منظم شاهد برگزری این طرح در استان باشیم.

وی با بیان اینکه این طرح همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز اجرا می‌شود، گفت: بر این اساس تا پایان ماه مبارک رمضان 30 صفحه از قرآن کریم به نیت ختم قرآن برای حضرت پیامبر(ص) و معصومین(ع) قرائت خواهد شد و شرکت‌کنندگان در این طرح از فیوضات و برکات معنوی آن بهره‌مند می‌شوند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاکید بر توسعه فعالیت‌های قرآنی در سطح استان اردبیل افزود: این امر از اولویت برنامه‌ها در استان بوده و تلاش می‌کنیم با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآن در اردبیل گام‌های جدی و اساسی را برداریم.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح بزرگ قرآنی در اردبیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.