سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندگی نامه شهید محمدباقری

گوشه‌ای از زندگی نامه شهید محمدباقری یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید محمدباقری یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید
شهید محمدباقری در سال 1334 در شهرستان ارومیه در یک خانواده مذعبی و متدین به دنیا آمد. شهید محمود باقری فرزند دوم خانواده بود او یک زندگی ساده کارمندی داشت و کل حقوق و درآمد ناچیز ماهانه خود را جهت کمک به فقرا و جبهه ها وقف می کرد. شهید بزرگوار به کار مقدس معلمی در روستای ناناس مشغول بود تمامی لحظه های زندگیش با یاد و نام خدا سپری شده و همه کارها را به خاطره رضای خدا انجام می داد و لحظه ای از یاد خدا غافل نمی شد. سرانجام در تاریخ 63/1/24 در عملیات پیروزمندانه خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
بسم الله الرحمن الرحیم
همسر عزیزم صفیه منصورنیا سلام علیکم
باشکر خدای بزرگ و با درود بر انبیا و ائمه و شهدا و صالحین مخصوصا رهبر کبیرانقلاب و مرجع عظیم الشان حضرت امام خمینی روحی له الفدا و به امید پیروزی بر کفار عرب.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید محمدباقری

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
دایی عزیزم جات خالیه
۲۰:۱۳ ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
عيدت در آسمانها مبارک دایی