سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان؛

تجزیه استان خوزستان هدف دشمن در ۸ سال دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن در هشت سال دفاع مقدس قصد ضربه به خوزستان و تجزیه استان را داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در آیین گرامیداشت حماسه چهارم خردادماه در حسینیه ثارلله دزفول گفت: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس با ایمان و اخلاص، رشادت‌های مختلفی را در تاریخ به ثبت و ماندگار کردند.

وی با اشاره به این که مناطق مختلف دزفول در هشت سال دفاع مقدس با موشک‌های دشمن آسیب دید گفت: مردم دزفول در طول سال‌های اخیر همواره پشتیبان انقلاب و اسلام بوده و دین خود را به کشور ادا کرده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان با بیان این که باید بیش از گذشته نسبت به تبیین پیام دفاع مقدس و شرح رشادت‌های رزمندگان اسلام تاکید و توجه داشت عنوان کرد: حماسه چهارم خرداد ماه یک فرصت منحصر به فرد فرهنگی است و با استفاده از غنای بی‌نظیر آن می‌توان در جبهه نبرد علیه طراحی‌های دشمن پیروز شد.

وی افزود: دشمن در طول سال‌های اخیر، همواره سعی کرده است به ارزش‌های انقلابی و اسلامی ما آسیب بزند، ولی با توجه به رشادت‌های مردم و رزمندگان اسلام، همواره این تلاش‌ها با شکست روبه‌رو شده است.

شاهوارپور بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای مهم برای درک پیام انقلاب و تبیین ارزش‌های معنوی ما در عرصه مقاومت و ولایت پذیریی است راهی که امروز عامل عزت و افتخار ما و اقتدار ملی و برون مرزی ایران اسلامی است.

وی با اشاره به این که صدام در هشت سال دفاع مقدس بیشترین حمله را به مناطق شهری ایران اسلامی داشت گفت: علی‌رغم این حمله‌ها مردم ایران اسلامی در شهر‌ها ماندند و ذره‌ای برای دفاع از کشور و دین خود عقب نشینی نکردند.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس قصد ضربه به خوزستان و تجزیه استان را داشت که این نقشه با شکست روبه‌رو و امروز نیز ایران اسلامی در اوج اقتدار خود است.

 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ی

 

دزفول نماد استقامت

برچسب ها: سپاه ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.