سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه دهدشت؛

وحدت راهکاری برای مقابله با دشمنان

وحدت مهمترین راه مقابله با دشمنان انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ خطیب جمعه دهدشت در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این شهربا اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بد عهدی آمریکا در برجام گفت : رهبر معظم انقلاب در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام پیرامون برجام و دشمنی های دشمنان نظام تاکید زیادی بر وحدت بین قوا و جریانات مختلف داشتند و خواستند که با حفظ وحدت مقابل توطئه های دشمن ایستاد .
حجت الاسلام حسینی افزود : آمریکا و کشورهای اروپایی قصد دارند تا برسر مساله موشکی ایران بحث کنند و باید بدانید که هرگز ایران تن به این ننگ نخواهند داد زیرا وقتی دشمنان یک کشور بخواهند حمله کنند ابتدا آن کشور را خلع سلاح می کنند و اگر ایران هم بخواهد در بحث موشک سازی، خواسته های دشمن را اجرا کند در آینده شاهد حملات نظامی به کشور خواهد بود.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب همچنین به تعهد کشور های اروپایی نسبت به ایران هم گفتند که کشورهای اروپایی وقتی متوجه شدن آمریکا برجام را نقض کرده ، ساکت ماندند و باید متعهد شود که نفت ایران را به صورت تضمینی خرید و فروش کنند .
امام جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش به ولادت حضرت خدیجه کبری (س)اشاره کرد و افزود: شنبه دهم رمضان مصادف است با وفات حضرت خدیجه(س) ، ایشان کسی بودند که تمام دارایی خود را در راه اسلام هزینه کردند و خدا هم به ایشان شکوهی خاص عطا کردند و حضرت زهرا (س) فرزند این بانوی بزرگوار هستند و ما نیز باید این روز را گرامی بداریم .
حجت الاسلام حسینی هم چنین 15 رمضان ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) را یاد آور شد و گفت: این روز به نام روز اکرام نامگذاری شده و یکی از راه های رفع فقر نیز بخشش و صدقه دادن است که این مساله باید مورد توجه مسلمانان قرار گیرد .

انتهای پیام/غ

صدقه دادن یکی از راه های رفع فقر و بدبختی است

برچسب ها: نماز جمعه ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.