سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عکس هنرمند جوان کاشانی در جهان طلایی شد

اثرعلیرضا شاه حمزه هنرمند جوان عکاس کاشانی از بین حدود 80 هزار هزار قطعه عکس از سراسر جهان در جشنواره بین المللی عکس«ویکتور پولینسکی» قرقیزستان نشان طلا گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: عکس عکاس جوان کاشانی در این رویداد هنری در بخش طبیعت صاحب نشان طلا شد.

مصطفی جوادی مقدم، افزود:  این هنرمند کاشانی توانست در بخش مردم این جشنواره نیز ربان افتخار را از آن خود کند.

وی با اشاره به اینکه دومین جشنواره بین المللی عکس «ویکتور پولینسکی»   2017(polynsky award) قرقیزستان زیر نظر فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) با حضور هنرمندانی از کشورهای مختلف برگزار شد، گفت: حدود  80 هزار  قطعه عکس در شش بخش مختلف از سراسر جهان به این جشنواره ارسال شد که عکس علیرضا شاه حمزه هنرمند جوان عکاس کاشانی در بخش طبیعت موفق به اخذ  نشان طلاشد.

به گفته وی، این هنرمند کاشانی پیش از این نیز موفق به اخذ نشان نقره در جشنواره رومانی، دریافت ربان افتخار در جشنواره عکس صربستان ، لوح تقدیر در جشنواره عکس فرانسه و همچنین اخذ ربان افتخار در جشنواره نوروز امسال در کشور تاجیکستان شده بود.

جوادی مقدم در پایان  تصریح کرد: علیرضا شاه حمزه ، متولد 1369 در کاشان است که آثار او در بیش از 20 نمایشگاه گروهی و انفرادی در داخل و خارج از کشور به نمایش در‌آمده‌ است.

 

انتهای پیام/م

عکس هنرمند جوان کاشانی در جهان طلایی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.