عروس باغ های ایرانی در کاشان با اکران فیلم های پنجاه ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان هنرنمایی و با رونمایی از تندیس این جشنواره جلوه آرایی می کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زنگ اکران این جشنواره از روز جمعه چهارم اسفند با آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای کاشان به صدا درآمد.

برگزاری نمایشگاه عکس در دو بخش مسابقه جشنواره و کاشان‌شناسی تا 7 اسفند در دو نگارخانه سهراب سپهری و ملک‌الشعرای بهار در خانه عامری‌ها، نمایش فیلمهای برگزیده جشنواره در مجتمع سینمایی کاشان، برگزاری تور آموزشی عکاسی و برگزاری نشست های تخصصی تعدادی از برنامه های این جشنواره از چهارم تا هفتم اسفندماه است.

اجرای دو بخش جنبی، بخش مسابقه و بخش گردشگری همراه نمایش فیلم‌های منتخب گردشگری کاشان، برگزاری بخش دانش آموزی و بازدید دانش آموزان از مدارس، برگزاری جلسات نقد فیلمها، رونمایی از کتاب های جشنواره و رونمایی از تندیس شهری جشنواره برخی دیگر از برنامه‌های این جشنواره است.

شایان ذکر است: افزون بر رقابت 66 فیلم، 16فيلمنامه، 39 تک عکس و برگزاری سه مجموعه عکس، چهار کارگاه، نشست های تخصصی و جلسات نقد و تحلیل فیلم ها نيز در ایام برگزاری جشنواره بررسی می شود.

 

انتهای پیام/م

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار