سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام مطرح کرد؛

کارگاه نقاشی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد برگزار می‌شود

مسئول مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام از برگزاری کارگاه نقاشی در این مجتمع با حضور هنرمندان ایلامی هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سید روح‌الله صالحی بیان کرد: در این کارگاه زنده 10 نفر از هنرمندان هنرهای تجسمی استان به خلق آثار هنری نقاشی و طراحی با موضوع آزادسازی خرمشهر می‌پردازند.

وی، بابیان اینکه این کارگاه عصر روز پنج‌شنبه در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد ایلام برگزار می‌شود، اظهارکرد: آشنایی نسل جوان با سالروز آزادسازی خرمشهر، ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت، انتقال پیام و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به زبان هنر و تجلیل از هنرمندان هنرهای تجسمی از اهداف برگزار این کارگاه است.

صالحی، با اشاره به اینکه نمایشگاهی از آثار خلق‌شده توسط هنرمندان نیز در این مجتمع دایر می‌شود، افزود: علاوه بر هنرمندان، اقشار مختلف می‌توانند جهت حضور و شرکت در این کارگاه به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر مراجعه کند.

مسئول مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام ادامه داد: آزادسازی خرمشهر نقش بسیار مهمی در دوران دفاع مقدس داشته است و زبان هنر بهترین ابزار در راستای انتقال ارزش‌ها و فرهنگ پایداری به نسل جوان است.

وی، در پایان از عموم مردم، هنرمندان و به‌ویژه جوانان و نوجوانان برای شرکت و بازدید از این کارگاه که با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان برگزار می‌شود، دعوت کرد.

انتهای پیام/ د

برگزاری کارگاه نقاشی در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.