سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول كتابخانه بنياد مطهر دانشگاه كاشان :

دانشجويان دانشگاه كاشان 10 هزار جلد كتاب بنياد مطهر را خواندند

دانشجويان این دانشگاه حدود 10 هزار جلد كتاب در سال تحصیلی جدید از كتابخانه بنياد مطهر امانت گرفتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول كتابخانه بنياد مطهر دانشگاه كاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: اين كتابخانه با مجموعه اي بالغ بر 4420 عنوان و 10000 جلد كتاب در حال خدمت رساني به حدود 3500 عضو مي باشد.

زهرا چيني، افزود: كتابخانه بنياد مطهر با همت و سرمايه خيرين ارجمند آقايان سيدمرتضي هاشمي و مهدي كتابچي در سال 1392 و با هدف كمك به ارتقاي علمي دانشگاه و توسعه فضاهاي پژوهشي، تحقيقاتي و ترويج و توسعه فرهنگ كتابخواني تاسيس شد.

وي با بيان اينكه كتابخانه در بخش هاي مختلف (امانت، سازمان دهي منابع چاپي و كتابخانه ديجيتال) از نرم افزار جامع كتابخانه اي پارس آذرخش (digilib) استفاده مي كند، اظهار کرد: دانشجويان مي توانند با مراجعه به پورتال كتابخانه اقدام به ثبت نام در كتابخانه، جستجوي اطلاعات كتابشناختي مدارك مورد نياز، بررسي حساب كاربري و نيز تمديد كتابهايشان بنمايند.

مسئول كتابخانه بنياد مطهر دانشگاه كاشان خاطر نشان كرد: براساس مقررات اين كتابخانه، هردانشجو مي تواند تعداد چهار كتاب در طول ترم تحصيلي به امانت بگيرد، و همين امر تعداد مراجعين كتابخانه را افزايش داده است به گونه اي كه در طول سال تحصيلي اخير بيش از 10000 تراكنش امانت كتاب در اين كتابخانه ثبت شده است.

وي افزود: تهيه و سفارش كتب بر اساس درخواست دانشجويان و صلاحديد و سفارش اساتيد محترم گروه هاي آموزشي و نيز هماهنگ با كتابخانه هاي دانشكده اي و در حداقل زمان ممكن صورت ميگيرد.

مسئول كتابخانه بنياد مطهر دانشگاه كاشان تاكيد كرد: اين كتابخانه جهت حفظ و ارتقاي كيفي و كمي منابع خود ،پذيراي كتابهاي اهدايي در صورت منطبق بودن با نيازهاي آموزشي و پژوهشي دانشجويان و روزآمد بودن، نيز مي باشد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.