سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محافل رژیم صهیونیستی به راهبرد جدید آمریکا در قبال ایران چه واکنشی نشان دادند؟

شبکه تلویزیونی المنار در مطلبی به بررسی واکنش‌های مختلف محافل رژیم صهیونیستی در قبال راهبرد اخیر آمریکا درباره ایران پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، محافل رژیم صهیونیستی مواضع مختلفی در قبال راهبرد اخیر آمریکا درباره ایران اتخاذ کردند به طوری که برخی از این محافل راهبرد جدید آمریکا در قبال ایران را کاملا منطبق با خواسته های این رژیم دانستند و برخی دیگر درباره خطر شکست راهبرد آمریکا در قبال ایران هشدار دادند.

تحلیل‌های منتشر شده در فلسطین اشغالی حاکی از آن است که مواضع اعلام شده درباره ادعاهای مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در خصوص ایران کاملا با موضع تل آویو تطابق دارد و "اسرائیل" محرک اصلی این موضعگیری هاست.

گزارشگر المنار در گزارشی از واکنش اسرائیلی ها به سخنان اخیر وزیر خارجه آمریکا در خصوص ایران گفت: تحلیل صهیونیست ها از راهبردی که وزیر خارجه آمریکا علیه ایران مطرح کرد این است که آنچه پمپئو گفت بیش از آن چیزی است که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل می توانست در خواب ببیند. محافل صهیونیستی اعلام کردند مواضع وزیر خارجه آمریکا کاملا با خواست اسرائیل تطابق دارد. در برخی تحلیل ها آمده است نتانیاهو آنچه را پمپئو ارائه کرد، تدوین کرده بود.

باراک راپید، خبرنگار صهیونیست گفت: نتانیاهو کاملا راضی است و پمپئو مواضع خود را با خواسته های نتانیاهو تطبیق داده بود.

در ادامه گزارش آمده است: منابع رژیم صهیونیستی بیم آن دارند که اقدام آمریکا مقدمه ای برای خروج از منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) و تنها گذاشتن اسرائیل با مشکلات منطقه باشد.

انتهای پیام/

واکنش صهیونیست‌ها به ادعاهای ضد ایرانی مایک پمپئو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.