سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خون شهدای حادثه تروریستی اهواز موجب ذلت دشمنان اسلام می‌شود

امام جمعه اصفهان گفت: دنیای استکبار یقین بدانند که خون پاک شهدای حادثه تروریستی اهواز از جمله شهید کوچک این حادثه محمدطاها اقدامی موجب ذلت و نابودی دشمنان اسلام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید طاها اقدامی در مرکز توانبخشی جانبازان شهید مطهری  اظهار داشت: حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز نشان از قدردانی این مردم و پایداری آنها در راه نظام جمهوری اسلامی دارد و این پیام را به دشمنان می‌دهد که مردم ما هرگز از راه حمایت از دین و انقلاب خود کوتاه نخواهند آمد.

وی افزود: جوانان ایران، وارثان همان نسلی هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس و طی حمله ناجوانمردانه‌ای که با پشتیبانی جهانی توسط صدام به ایران انجام شد خون پاک خود را برای دفاع از مرزهای میهن و انقلاب اسلامی فدا کردند و این راه توسط نسل‌های مختلف انقلاب ادامه خواهد داشت.

امام جمعه اصفهان با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز بیان داشت:  دنیای استکبار یقین بدانند که خون پاک شهدای این حادثه از جمله شهید کوچک و مظلوم محمدطاها اقدامی  موجب ذلت، خواری و نابودی دشمنان اسلام شده و موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه زیر بار ذلت هرگز سر خم نخواهیم کرد و همچون سالار شهیدان مرگ با عزت را به زندگی با ذلت ترجیح می‌دهیم، ابراز داشت: آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستیم اما خون‌های به ناحق ریخته شده از جمله خون پاک شهید ۴ ساله محمد طاها اقدامی را نیز هرگز فراموش نکرده و انتقام سختی از دشمنان و جنایتکاران خواهیم گرفت.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به تشییع پیکر محمدطاها اقدامی و شهید مدافع حرم در اصفهان گفت: امیدواریم خداوند این شهدا را ذخیره قیامت خانواده آنها قرار داده و به آنها اصبر جمیل عطا کند.

گفتنی است، پس از سخنرانی امام جمعه اصفهان مراسم تشییع پیکر پاک محمدطاها اقدامی و محمدتقی کریمی شهید مدافع حرم ، از مرکز توانبخشی جانبازان اصفهان تا میدان خواجو در حال انجام است و سپس پیکر محمدطاها برای تدفین به زادگاهش در میمه منتقل می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای امام جمعه اصفهان در مراسم وداع و تشییع پیکر مطهر شهید طاها اقدامی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.