سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید مدیر طرح های بین المللی فائو از اصلاح نژاد قزل آلا کلاردشت

مدیر طرح های بین المللی TCP فائو از طرح اصلاح نژاد قزل آلا از مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی شهید باهنر کلاردشت بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی شیلات مازندران اعلام کرد: اومرآیمن مدیر طرح های بین المللی TCP سازمان فائو از طرح در حال اجرای اصلاح نژاد قزل آلا درمرکز نمونه منطقه ای فائو(درمرکز بازسازی و حفاظت ازذخایرژنتیکی شهید باهنرکلاردشت) بازدید و درجریان فراینداجراو امکانات و تجهیزات این مرکز قرارگرفت.

ولی الله محمدزاده سرپرست شیلات مازندران اجرای طرح اصلاح نژاد قزل آلا در مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی شهید باهنر کلاردشت را مبین جایگاه مهم مرکز و نیز سابقه فعالیت آن در تکثیر و رهاسازی بچه ماهی آزاد دریای خزر برشمرد و گفت: هدف ازاجرای طرح اصلاح نژاد قزل آلا درمرکز نمونه منطقه ای فائو، تولید قزل آلای سالم و بهبود ژنتیکی آن ، قطع وابستگی به واردات تخم چشم زده و خودکفایی در تأمین بچه ماهی قزل آلا مورد نیاز آبزی پروران کشور است.

وی افزود: این طرح با همکاری کارشناسان فائو از سال ۹۵ درحال انجام است و در ادوار مختلف مورد بازدید کارشناسان فائو نیز قرار گرفته است.

اومرآیمن مدیر طرح های بین المللی TCP فائو دراین بازدید امکانات و تجهیزات و موقعیت جغرافیایی مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی شهید باهنر را در اجرای طرح بسیار مناسب و مطلوب برشمرد و بر ضرورت تجهیز و بروزرسانی سیستم های مرکز به شیوه های نوین تأکید کرد.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح اصلاح نژاد قزل آلا از مرکز بازسازی ذخایر ژنتیکی کلاردشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.