سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاستاراتویچ: هندبالیست های ایرانی جای پیشرفت زیادی دارند

سرمربی تیم ملی هندبال گفت: هندبالیست های ایرانی جای پیشرفت زیادی دارند و امیدوارم در اردوهای آینده شاهد پیشرفت فنی آنان باشیم.

زوران کاستاراتویچ در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص سطح فنی بازیکنان تیم ملی هندبال اظهار داشت: من سعی می کنم همیشه از بازیکنانم حمایت کنم و به نظرم هندبالیست های ایرانی جای پیشرفت زیادی دارند. امیدوارم طوری سخت کار کنیم که در اردوهای آینده شاهد پیشرفت فنی بازیکنان تیم ملی ایران باشیم.

او ادامه داد: هندبالیست های ایرانی باید به شکلی پیشرفت کنند که بتوانند مقابل هر تیمی در دنیا بهترین کیفیت خود را نشان دهند.

سرمربی اهل مقدونیه تیم ملی هندبال در مورد برنامه های آینده این تیم گفت: در هفته پیش رو سعی می کنیم از نظر آمادگی جسمانی روی بازیکنان کار کنیم. تمرینات بدنسازی تیم ملی صبح‌ها زیر نظر ناصر پیروردی‌زاده مربی بدنساز ما برگزار می شود و بعد از ظهرها نیز به تمرینات فنی و تاکتیکی می‌پردازیم. بازیکنان پس از این اردو به تعطیلات طولانی می روند تا در مسابقات لیگ برتر که بیش از 2 ماه طول می کشد شرکت کنند.
کاستاراتویچ با اشاره به زمان حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی هندبال عنوان کرد: لژیونرها در اردوی دوم یا سوم به ما ملحق خواهند شد.

 

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی هندبال در مورد آخرین وضعیت ملی پوشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.