سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در منطقه ثامن

شهردار منطقه ثامن گفت : برای ماه مبارک رمضان بیش از ده عنوان ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و مذهبی در دستور کار قرار دارد.

سید مصطفی نعمتی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد به برگزاری مراسم جشن روزه اولی‌ها و تجلیل از نوروزه داران در خانه موزه شهیدان دهنوی اشاره کرد و گفت : اجرای برنامه ضیافت افطاری ساده در مساجد فعال منطقه و نیز طرح جمع آوری کتب قرآن و اهدای آن به جلسات قرآنی و مساجد محروم سطح شهر از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در منطقه ثامن است .

وی افزود: شهرداری منطقه ثامن همزمان با ماه مبارک رمضان با اجرای طرح‌های فرهنگی و هنری و برنامه‌های فضاسازی شهری، تلاش گسترده خود را برای تزریق روحیه و نشاط معنوی در کالبد شهر و در بین شهروندان به کار گرفته است .

شهردار منطقه ثامن ادامه داد: بخشی از برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان در راستای تکریم مناسبت‌های ویژه این ماه از قبیل: ولادت امام حسن (ع)، شهادت امام علی (ع)، لیالی قدر و عید فطر، در قالب فضاآرایی محیط شهری متناسب با این ایام و بخش دیگر هم اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح محلات منطقه پیش بینی شده است .

نعمتی افزود : برپایی مسابقات و بازی‌های بومی محلی در ساعات پس از افطار از برنامه‌هایی است که برای شب‌های ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است .

وی با اشاره به برپایی نمایشگاهی با عنوان (از غدیر تا قدر) در بولوار شهدای حج گفت : بدون شک یکی از موضوعات حائز اهمیت در ماه مبارک رمضان پرداختن به جایگاه والای حضرت امیرالمومنین علی (ع) و سبک زندگی ایشان به عنوان شهید بزرگوار این ماه است و در این باره نیز با مشارکت هیئت امنای مسجد و حسینیه گدای علی (ع) و شورای اجتماعی و شهروندان محله عیدگاه، نمایشگاهی با عنوان ( از غدیر تا قدر) در مجاورت این مسجد واقع در بولوار شهدای حج برپا خواهد شد.

انتهای پیام// ف. ح
 
 
 
 


اعلام ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان در منطقه ثامن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.