سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید دوباره ترامپ بر لزوم ساخت دیوار مرزی با مکزیک برای «محافظت» از آمریکا

‌رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی در جمع چند فرماندار آمریکایی، بار دیگر بر احداث دیوار مرزی با مکزیک تاکید کرد و آن را برای محافظت از کشورش ضروری دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در جمع شماری از فرمانداران بر احداث دیوار مرزی در این کشور تاکید کرد.

او در این نشست گفت: ما قصد داریم درباره موضوعات مختلف صحبت کنیم، اما یکی از مسائلی که برای ما مهم است، بحث درباره مرز و امنیت مرزی، جنایات و مسائل دیگر است. قوانین بسیار بدی در این زمینه وجود دارد. ما قوانینی داریم که بدترین قوانین در جهان در زمینه جلوگیری از ورود افراد است، اما باید بگویم که ما بیش از چهل درصد عبور از مرز را کاهش دادیم. ما توانستیم کاری را انجام دهیم که فکر می‌کنم هیچ کس نتوانست انجام دهد. ما امروز درباره تلاش‌های مشترک برای متوقف کردن مهاجرت غیرقانونی و امنیت مرزی و همچنین تاخت و تاز مرگبار مواد مخدر، باند‌های تبهکار و جنایات در مرز‌ها صحبت می‌کنیم. ما در حال متوقف کردن آن‌ها هستیم. تنها دلیلی که آن‌ها موفق به انجام این کار می‌شوند قوانین ضعیف ما است که افراد ضعیف در کنگره به ما داده‌اند. دموکرات‌ها در زمینه امنیت مرزی وحشتناک هستند.

 رئیس جمهور آمریکا گفت: همان طور که می‌دانید من اخیرا گارد ملی را در مرز‌های جنوب مستقر کردم و من می‌خواهم امروز از همه این فرمانداران تشکر کنم. آن‌ها بسیار کمک کردند. ما همچنین در حال همکاری با کنگره هستیم تا راه فرار در قوانین فدرال به ویژه فعالیت شرم‌آور بازداشت و سپس آزاد کردن را ببندد. وقتی که شما کسی را گرفتید باید آزاد کنید. این وضع وحشتناکی است. درصد کمی از آن‌ها در دادگاه حاضر می‌شوند. اتفاقی که می‌افتد این است که آن‌ها در کشور ما گم می‌شوند. در برخی از موارد این‌ها افرادی هستند که در کشور آن‌ها را نمی‌خواهید. بنابراین ما درباره بازداشت و آزاد کردن صحبت می‌کنیم. ما در حال کار با کنگره برای متوقف کردن آن هستیم. این قوانین مدت‌ها است که وجود داشته و قوانین وحشتناکی است.

 ترامپ افزود: ما همه اختیارات قانونی مربوطه را برای دفاع از امنیت ملی کشور و برچیدن سازمان‌های خشن و جنایتکار که کشور ما را به ستوه می‌آورند و فرزندان مان را آلوده می‌کنند، به کار خواهیم بست. ما شروع به احداث دیوار کرده‌ایم. ما پیشرفت زیادی برای ساخت دیوار داشتیم، اما اکنون در پی تامین مالی بیشتر هستیم. ما برای محافظت از کشور و دور کردن مواد مخدر به این دیوار نیازمندیم. این شاید موثرترین مسئله باشد.

انتهای پیام/

تاکید دوباره ترامپ بر لزوم ساخت دیوار مرزی با مکزیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
اونوقت میگن چرا میگین این بابا نادانه