سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سیستان و بلوچستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۰ عنوان برنامه به مناسبت حماسه سوم خرداد در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار غلامرضا کوهکن مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه  گفت:رزمندگان در این عملیات غرور آفرین با کمترین امکانات در مقابل قدرت‌های شرق و غرب ایستادند تا خرمشهر آزاد شود.

وی افزود: حماسه سوم خرداد یادآور عملیاتی ویژه است که با گذشت ۳۶سال هنوز هم طراحان عملیات‌های جنگی از آن در شگفت هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در راستای گرامیداشت حماسه سوم خرداد ۸ کمیته برنامه ریزی در استان تشکیل شده و اجرای یک صد برنامه مورد تصویب قرار گرفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت :معرفی پیشکسوتان دفاع مقدس، سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس، دیدار باخانواده شهدا، برگزاری مسابقات مقاله نویسی و غبار روبی مزار شهدا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

سردار کوهکن ادامه داد: همچنین برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با موضوع فتح خرمشهر در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان از جمله مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ع

برنامه‌های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر 

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.