سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلانی: عابدزاده برای حضور در کادرفنی تیم ملی امید وقت می‌خواهد/ دستیاران کرانچار هفته آینده معرفی می‌شوند

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: حضور احمدرضا عابدزاده در تیم ملی امید منتفی نشده و از ما خواسته به او فرصت دهیم.

حسین کلانی در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت انتخاب دستیاران زلاتکو کرانچار در تیم ملی امید بیان کرد:طبق پیشنهاد حمید استیلی که مورد موافقت رئیس فدراسیون و همچنین اعضای کمیته فنی قرار گرفت تصویب شد که برخی از مربیان پایه فوتبال ایران که در اردوی قبلی تیم امید حضور داشتند در اردوی جدید هم شرکت کنند. زلاتکو کرانچار هم موافق این موضوع است. البته برخی مربیان مطرح ایرانی و یک بدنساز کروات هم قرار است به کادرفنی تیم امید اضافه شوند. تا جایی که اطلاع دارم حسین پور هم به عنوان آنالیزور به کرانچار کمک می کند‌.

او ادامه داد: حضور مربیان فعال فوتبال پایه در تیم ملی امید برای بازیکنان جوان این تیم مایه دلگرمی است. این نوآوری استیلی از لحاظ من فوق العاده و به سود فوتبال ما است. در کل هفته آینده اعضای کادرفنی تیم ملی امید معرفی می شوند.

کلانی درمورد منتفی شدن حضور احمدرضا عابدزاده و هادی عقیلی در تیم ملی امید بیان کرد: حضور هادی عقیلی در تیم امید منتفی است اما احمدرضا عابدزاده با توجه به مشغله ای که دارد از فدراسیون فوتبال برای جواب دادن به پیشنهاد حضور در جمع اعضای کادرفنی تیم امید درخواست زمان کرده است.

عضو کمینه فنی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از رسانه ها می خواهم با حمایت از تیم ملی امید، این تیم را تقویت کنند چراکه نتیجه گیری شاگردان کرانچار منجر به حفظ آبرو و حیثیت فوتبال ایران می شود.

انتهای پیام/

اظهارات کلانی درباره تیم ملی فوتبال امید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.