سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در همدان

سخنگوی شورای شهر همدان از مصوبه افزایش میانگین 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران گردان ،سخنگوی شورای شهر همدان در جمع خبرنگاران از افزایش نرخ کرایه تاکسی در همدان خبر داد و افزود: با استناد به بند 27 ماده 80 قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران و اصلاحات بعدی آنان، با نرخ‌نامه مبنی بر افزایش نرخ میانگینی تا 15 درصد کرایه تاکسی در همدان موافقت شد.

وی گفت: اعمال ضریب 10 درصد در محاسبات عوارض نوسازی و بهای خدمات سالیانه املاک با عملکرد صنعتی در معبر اصلی بلوار شهید سردار همدانی تصویب شد.

سخنگوی شورای شهر همدان بیان کرد: در راستای حمایت از رونق تولید و اشتغال و تسریع روند اجرای طرح تعریض املاک واقع در مسیر طرح بلوار شهید سردار همدانی با پیشنهاد شهرداری مبنی بر اعمال ضریب 10 درصد در محاسبات عوارض نوسازی و بهای خدمات سالیانه املاک با عملکرد صنعتی (کارگاه و کارخانجات) واقع در معبر اصلی این بلوار که مقدار مسیری ملک خود را واگذار می‌کنند نیز موافقت شد.

وی افزود: با توجه به پیشنهاد نماینده بنیاد شهید، مصوب شد به دلیل سکونت خانواده شهیدان جمشید و جعفر خوش‌لفظ در خیابان 18  متری گلزار (حدفاصل میدان پیشاهنگی و ابن سینا)،  با حفظ نام قبلی به نام این شهیدان  معزز نامگذاری شود.

انتهای پیام/ج

نرخ کرایه تاکسی افزایش یافت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.