سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی عوامل بروز آسیب های اجتماعی در پیشگیری از آن موثر است

استاندار زنجان گفت: برای کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به عزم و اراده ملی نیاز داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان ؛ استاندار زنجان در جلسه شورای اجتماعی استان با بیان اینکه آسیب های اجتماعی در کشور و به طبع آن در استان در حال افزایش است گفت: آسیب های اجتماعی نباید از نگاه سیاسی دیده شوند.

درویش امیری افزود: همه باید با حضور مستمر برای ایفای نقش اساسی در حوزه آسیب های اجتماعی وارد شویم و به نیاز های جوانان بیش از پیش توجه جدی داشته باشیم.

رئیس جلسه شورای اجتماعی استان با اشاره به اینکه جامعه و جوانان به شادابی ونشاط نیاز دارند گفت:دستگاههای فرهنگی ما باید با برنامه ریزی به این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

درویش امیری مناسبت های فرهنگی , جشن ها و اعیاد ایرانیان را موقعیت ویژه ای برای ایجاد جشن و سرور برای جوانان برشمرد و افزود : رویکردهای ایجاد شادی برای مردم باید با توجه به نیاز روز جوانان باشد .

وی با اعلام اینکه باید با تغییر روش ها , به جامعه منطقی تر نگاه کنیم افزود:با شناسایی عوامل بوجود آورنده آسیب های اجتماعی , می توان از بوجود آمدن آنها جلوگیری کرد.

هریک از اعضای جلسه شورای اجتماعی استان هم آموزش خانواده , طرح نشاط اجتماعی ,فعال سازی NGO ها, تشکیل کانون های محله , کنترل خشم و استرس و بهره مندی از ظرفیت شبکه های اجتماعی پر مخاطب را از راهکارهای موثر در کاهش آسیب های اجتماعی در استان عنوان کردند.

انتهای پیام/ن

برگزاری جلسه شورای اجتماعی استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.