سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع هزار و ۷۴۰ سبد کالا بین مددجویان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: یک هزار و ۷۴۰ سبد کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان بین مددجویان خراسان شمالی در حال توزیع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛، عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: توزیع یک هزار و ۷۴۰ سبد کالا به مناسبت ماه مبارک رمضان بین خانوار‌های زیرپوشش این نهاد در استان از ابتدای این ماه آغاز شده است.

وی اظهار کرد: این میزان سبد کالا با توجه به اولویت خانوار‌های دارای یتیم، بی سرپرست و دارای سرپرست بیمار و سالمند توزیع می‌شود.

اهرابی گفت: سبد کالا‌های پیش بینی شده توسط مددکاران توزیع می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری مددجویان به کمیته امداد شهرستان‌ها نیست.

وی بابیان اینکه این تعداد سبد کالا از محل کمک‌های خیران و موسسات خیریه تامین شده است، افزود: این سبد‌های غذایی شامل گوشت، مرغ، برنج، روغن، چای و سایر اقلام خوراکی است.

اهرابی ارزش ریالی هر سبد غذایی را مبلغ ۵۰۰ هزار تا ۸۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار زیر پوشش حمایت‌های این نهاد قرار دارند که بیش از ۶ هزار نفر از این افراد فرزندان یتیم و محسنین، ۱۷ هزار نفر آنان زن سرپرست خانوار و ۳۰ هزار نفر نیز سالمند هستند.
انتهای پیام/ط


۳۰ هزار خانوار مددجوی خراسان شمالی زیر پوشش کمیته امداد

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.