سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای برگزاری ارتحال امام نباید به مشکلات اعتباری نگاه کرد

برای برگزاری ارتحال امام نباید به مشکلات اعتباری نگاه کرد، برگزاری مراسم ارتحال امام با بسیج همگانی و به صورت خودجوش از سوی ادارات باید برگزار شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فرماندار خوانسار دیروزدر جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب بر این باور بود که انقلاب به زودی فرو پاشیده می‌شود، اما 40 سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد.

سید حسن شفعتی افزود: دشمن همواره برای براندازی نظام برنامه‎‌های مختلفی را طرح و برنامه‌ریزی می‌کند و هیچ‌گاه عقب نشینی نخواهد کرد، در این برهه از انقلاب با یأس و ناامیدی به دنبال تفرقه افکنی و دلسرد کردن مردم از نظام است و در داخل کشور هم عده‌ای ناآگاه از دسیسه دشمن، بر شیپور دشمن می‌دمند.

فرماندار خوانسار گفت: با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید و اتحاد و همبستگی که بین مسؤولان نظام  و مردم وجود دارد، قطعأ شاهد برگزاری جشن یکصدمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواهیم بود.

وی افزود: انقلاب مختص تمام جهانیان است، مستضعفان جهان چشم انتظار ندای حق طلبی و بت شکنی انقلاب اسلامی هستند.

شفعتی با اشاره به این‌که یاد و خاطره امام بزرگوار هر روز در بین جهان عالم گسترده‌تر می‌شود، تصریح کرد: امام اهداف بلندی برای نظام داشت و مسؤولان نظام باید برای رسیدن به  آرمان‎ها امام اهتمام بیشتری بورزند.

وی افزود: مسؤولان رده‌های مختلف نظام با عشق و علاقه در تمام استان‌ها با تشکیل کارگروه‌های مختلف و با برنامه‌ریزی منسجمی که تدوین می‌کنند گرامیداشت سی و نهمین سالگرد ارتحال امام را برگزار می‌کنند.

فرماندار خوانسار گفت: در مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب باید برای مردم و جوانان عملکرد نظام و اهداف و دیدگاه بزرگ امام بازگو و تبیین شود.

وی افزود: کشورهای مستضعف جهان نسبت به دیدگاه و عظمت بزرگ امام آشنایی بیشتری دارند و می‌دانند این انقلاب در دگرگون شدن جهان نقش بسزایی داشته است.

شفعتی گفت: اگر امروز ایران سرآمد کشورهای منطقه و جهان شده است به خاطر آرمان‌ها،  اهداف و نام بزرگ امام که بر این انقلاب نقش بسته است.

وی تأکید کرد: برای برگزاری ارتحال امام نباید به مشکلات اعتباری نگاه کرد، برگزاری مراسم ارتحال امام با بسیج همگانی و به صورت خودجوش از سوی ادارات باید برگزار شود.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: امسال نیز سالگرد ارتحال امام  و بزرگداشت 15 خردادماه با ماه مبارک رمضان تقارن دارد، مراسم بزرگداشت ارتحال شامگاه  یکشنبه 13 خرداد در شهرستان به صورت ویژه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کارگروه‌های مختلفی تشکیل و احکام هر یک صادر شده و هر ماه در فرمانداری جلسه‌ای در این زمینه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در خوانسار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.