سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار مشهد:

کمیته های ستاد بازسازی بافت‌های فرسوده تشکیل شده است

فرماندار مشهد گفت: ستاد بازسازی و بازآفرینی بافت‌های فرسوده بهترین راه برای حل مشکلات حاشیه شهر است که کمیته‌های آن فعال شدند

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رحیم نوروزیان در جلسه شورای اداری مشهد  افزود:همچنین  در سفر اخیر رئیس  جمهور مقرر شد که با کمک شهرداری‌ها و افراد توانمند مسکن سازی در این مناطق شروع شود.

وی تصریح کرد: احداث تصفیه خانه در حاشیه شهر مشهد یک خدمت بزرگ به ساکنین این مناطق بوده است و دستگاه‌های دیگر نیز باید خدمات خودشان را اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان اقدامات قرار بگیرند.
 
فرماندار مشهد گفت: سال گذشته ۱۰۳ میلیارد تومان از دولت برای حاشیه شهر اعتبار جذب و قراردادهایش بسته شده است و این غیر از اعتبارات داخلی دستگاه هاست که در حاشیه شهر هزینه شده است.

نوروزیان گفت: موافق ایجاد سازمان مستقل حاشیه شهر نیستم و تشکیل این سازمان دردی را دوا نخواهد کرد و فقط تشکیلات موازی در شهر ایجاد می‌کند و باعث شانه خالی کردن دستگاه‌ها ازانجام وظایفشان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در تمامی ادارات قانون عفاف و حجاب و تکریم ارباب رجوع به طور کامل اجرایی شود و بازرسان به ادارات برای نظارت اعزام خواهند شد.

فرماندار مشهد افزود: ما همگی خدمتگزاران مردم هستیم و نباید شانی فراتر برای خودمان قائل شویم و باید در همه حال تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.

فرماندار مشهد گفت: دستگاه‌های اجرایی توجیه برنامه‌های خود را برای جذب اعتبارات به کمیته برنامه ریزی بیاورند و طرح‌هایی که توجیه نداشته باشند اجرایی نخواهند شد و همچنین دستگاه‌ها طرح‌های خودشان را برای استفاده از تسهیلات اشتغال زایی ارائه دهند تا بتوانیم این اعتبارات را جذب کنیم.

نوروزیان افزود: با هر گونه افزایش قیمت بی ضابطه قطعا برخورد خواهد شد و بازرسان به این منظور به رصد‌های میدانی خواهند پرداخت.
 
انتهای پیام//ا.س
 

برگزاری جلسه شورای اداری مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.