سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهانیان:برای تیم داوری ایران در جام جهانی آرزوی موفقیت دارم/همچنان خواهان حضور کی روش در تیم ملی هستیم

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:به هر حال علیرضا فغانی و تیم داوری ما در طول این مدت قضاوت های خوبی را داشته اند.امیدوارم در جام جهانی قضاوت خوبی را انجام دهند.

فریدون اصفهانیان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره عملکرد داوران در لیگ هفدهم گفت:تا نیم فصل که گزارش بازی ها برایمان ارسال شد به نسبت سال گذشته عملکرد داوران خوب بود.البته هنوز فرصتی پیش نیامده تا نمرات داوران نیم فصل دوم را به صورت دقیق مورد ارزیابی قرار دهیم.

او ادامه داد:به نظرم داوری ها خوب و رو به پیشرفت بوده است.در کل عملکرد داوران رضایت بخش نسبت به فصول گذشته قابل قبول تر بوده است.

اصفهانیان درباره حضور فغانی هم در جام جهانی گفت:به هر حال علیرضا فغانی و تیم داوری ما در طول این مدت قضاوت های خوبی را داشته اند.امیدوارم در جام جهانی با توجه به آن پتانسیلی که دارند و چون جزء داوران برجسته دنیا محسوب می شوند بتوانند قضاوت خوبی را انجام دهند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حضور داوران قطری در بازی ایران و ازبکستان بیان کرد: با توجه به اینکه این مسابقات زیر نظر فیفا برگزار می شود تصمیم گرفتیم از داوران خارجی برای این دیدار بهره ببریم.

او درباره تمدید قرارداد کی روش هم گفت:کی روش مشکلی با فدراسیون فوتبال ندارد.چنانچه درباره تمدید قرارداد کی روش هم صحبتی انجام شود در خدمتتان خواهم بود. تصمیم ما همچنان حضور کی روش در تیم ملی فوتبال است.

انتهای پیام/

اظهارات اصفهانیان درباره شرایط تیم ملی فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.