سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور گروه امدادو نجات هلال احمرمازندران در ارتفاعات دنا + تصاویر

گروه امدادو نجات کوهستان هلال احمرمازندران با هدف یافتن اجساد جان باختگان سقوط هواپیمای تهران - یاسوج در ارتفاعات ۴ هزارمتری دنا حضور دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، داود لشکری سرپرست تیم اعزامی امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر مازندران گفت: عملیات یافتن  و انتقال اجساد جان باختگان سقوط هواپیما با حضور تیم‌های مجرب و مجهز امداد کوهستان هلال احمر از استان‌ های مختلف در ارتفاعات ۴ هزار متری دنا در جریان است.

وی با بیان اینکه تیم ۶ نفره امداد کوهستان هلال احمر مازندران به منطقه سی سخت اعزام شدند، افزود: این گروه امداد و نجات با بالگرد امدادی به ارتفاع  سه هزار و ۹۵۰ متری نوول شمالی از سلسله جبال زاگرس منتقل شدند که این نقطه در مسافت ۱۰۰ متری محل سقوط هواپیما قرار دارد.

لشکری گفت: عملیات یافتن اجساد جان باختگان با مشارکت تیم‌های اعزامی استان‌ های سمنان، گلستان و ایلام در حال انجام است که فرماندهی این عملیات با اینجانب به عنوان سرپرست تیم اعزامی مازندران است.

سرپرست تیم اعزامی امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر مازندران با بیان اینکه عملیات در شرایط بسیار سخت و در منطقه‌ای که ارتفاع برف به بیش از ۴ متر می‌ رسد در حال انجام است افزود: برای رسیدن به بقایای اجساد جان باختگان،   امدادگران باید ابتدا  برف ضخیمی را کناربزنند که قطر آن بیش از ۴ متراست.

گفتنی است؛ هواپیمای ATR پرواز تهران- یاسوج  بهمن ماه پارسال با ۶۰ سرنشین در ارتفاعات دنا سقوط کرد و عملیات جستجو و یافتن اجساد جان باختگان این حادثه ناگوار با تلاش مستمر تیم‌ های امداد کوهستان جمعیت هلال احمر در شرایطی بسیار سخت همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ م

تلاش امدادگران مازندرانی برای یافتن اجساد در ارتفاعات دنا

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.