سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهنام فر: می‌خواهم سرمربی تیم ملی کاراته بمانم

سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته گفت: در جلسه‌ای که با مسئولان فدراسیون داشتم قرار شد به عنوان سرمربی به فعالیتم ادامه دهم.

مهران بهنام فر سرمربی تیم‌های ملی رده پایه کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادامه حضورش در تیم ملی بیان کرد: صبح امروز با حضور فرجی و آشوری رئیس و دبیر فدراسیون جلسه‌ای را برگزار کردیم و آن‌ها گفتند که مشکلات را حل می‌کنند و من تصمیم گرفتم که به عنوان سرمربی به فعالیتم در تیم ملی ادامه دهم.

او ادامه داد: با وجود اینکه در سانحه رانندگی دچار شکستگی در ناحیه مچ دست و کتف شدم، اما از روز دوشنبه این هفته اردوی تیم ملی را با حضور ۵ کاراته کا آغاز می‌کنیم و روز پنجشنبه سوم خردادماه برای کسب سهمیه المپیک جوانان راهی کشور بلغارستان می‌شویم.

بهنام فر افزود: عملکرد بازیکنان تیم ملی جوانان باعث شد که در ۶ ثانیه عنوان قهرمانی آسیا را از دست بدهیم و این موضوع باعث شد تا از دست آن‌ها به شدت عصبانی شوم و تصمیم گرفتم که از هدایت تیم ملی را کنار بگذارم.

او تصریح کرد: البته در کنار این اتفاق، مسائل و مشکلاتی هم از قبل وجود داشت که در تصمیم من بی تاثیر نبود و در مجموع باعث شد از ادامه فعالیتم منصرف شوم. بود دید حرفه‌ای بازیکنانم و عملکرد اشتباه آن‌ها در مسابقات من را به شدت ناراحت کرد، اما با توجه به صحبت‌هایی که با مسئولان فدراسیون انجام داد امیدوارم ادامه فعالیتم با موفقیت تیم ملی همراه شود.

بهنام فر درباره مسابقات بلغارستان تصریح کرد: پنجشنبه این هفته همراه تیم ملی به این کشور سفر می‌کنیم.۴ ملی پوش از رده جوانان و یک ملی پوش از رده نوجوانان در تیم ملی حضور دارند که سه نفر از آن‌ها در مسابقات بلغارستان موفق به کسب سهمیه المپیک جوانان خواهند شد.

او درباره تصادف خودرو اش عنوان کرد: متاسفانه با گاردریل‌هایی که در مسیر قرار داشت برخورد کردم و علاوه بر خسارتی که به ماشین ام وارد شد، از ناحیه مچ دست و کتف دچار شکستگی شدم و از اینکه جامعه کاراته و مردم عزیز کشورم را نگران کردم عذرخواهی می‌کنم. در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد و همراه با تیم ملی در مسابقات حاضر می‌شوم.

سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم در مسابقات بلغارستان بتوانیم هر سه سهمیه المپیک جوانان را بدست آوریم تا با دست پر به ایران برگردیم.

انتهای پیام/

اظهارات بهنام فر درباره حضورش در تیم ملی رده پایه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.