مسئولان فدراسیون کاراته برای تعیین وضعیت کادر فنی تیم ملی پایه هفته آینده تصمیم گیری می‌کنند.

تیم ملی کاراته پایه در انتظار تصمیم مسئولان فدراسیونبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور ژاپن شرکت کرد و در پایان نوجوانان کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، اما جوانان کشورمان با 2 نشان نقره و 2 مدال برنز از رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا بازماندند.

عملکرد ملی پوشان کاراته کشورمان باعث شد مهران بهنام فر سرمربی تیم ملی کاراته در ژاپن از سمت خود استعفا دهد و از هدایت تیم ملی رده پایه کناره گیری کند.

البته مسئولان فدراسیون کاراته با این استعفا مخالفت کردند و تصمیم گیری درباره این موضوع را به بعد از بازگشت تیم ملی از مسابقات موکول کردند.

پس از اینکه تیم ملی کاراته نوجوانان و جوانان کاراته کشورمان روز گذشته (سه شنبه) به ایران بازگشت مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند چند روزی را به بهنام فر زمان بدهند و روز شنبه هفته آینده در جلسه‌ای با حضور این سرمربی درباره وضعیت او تصمیم گیری کنند.

این در حالی است که صبح امروز چهارشنبه (چهارشنبه) خودرو بهنام مهران فر در مسیر جاده مازندران دچار سانحه رانندگی شد و این اتفاق جامعه کاراته را نگران کرد. خوشبختانه حال این سرمربی جوان خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد. بر همین اساس روز شنبه در جلسه‌ای بهنام فر نظر نهایی خود را به مسئولان فدراسیون اعلام می‌کند و در صورتی که همچنان به جدایی از تیم ملی تمایل داشته باشد فدراسیون باید هر چه سریعتر سرمربی جایگزین را مشخص کند.

باتوجه به اینکه کاراته پایه کشورمان المپیک جوانان را در پیش دارد فدراسیون باید هر چه زودتر وضعیت کادر فنی تیم‌های پایه پسران را مشخص کند.

انتهای پیام/

وضعیت نامشخص کادر فنی تیم ملی کاراته پایه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار