سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر همدان خبر داد؛

راه‌اندازی دفتر سازمان یونسکو در همدان

رئیس شورای اسلامي شهر همدان از راه‌اندازی دفتر سازمان یونسکو و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ابراهیم مولوی ، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در نشست هم‌اندیشی مشاوران رئیس شورا، با اشاره به اینکه راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان از اهمیت ویژه ای برخوردار است گفت:  مکان راه‌اندازی این دفتر نیز مهیا شده و مذاکراتی به منظور راه‌اندازی دفتر سازمان فرهنگی یونسکو در راستای تعاملات فرهنگی بین‌المللی در همدان انجام شده است.

وی ادامه داد: برگزاری هرچه بهتر رویداد همدان 2018 نیاز به برنامه‌ریزی منسجم و کارآمد دارد.

ابراهیم مولوی با بیان اینکه اگر برنامه‌ محور عمل کنیم بسیار فراتر از رویداد تبریز می‌توانیم اثربخش باشیم، گفت: شهرداری برای اطلاع‌رسانی رویداد فراملی همدان 2018 نیاز به اعتبارات مالی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان اظهار داشت: اگر قرار است در کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی که به شهرداری محول شده، کار از مجموعه مدیریت شهری باشد اما منابع مالی در اختیار این مجموعه نباشد، شهرداری پاسخگوی این حجم از فضاهای محیطی و رسانه‌ای نخواهد بود.

وی با بیان اینکه مقرر شده در همین رابطه با استاندار همدان به عنوان مدیریت ارشد استان نشستی برگزار کنیم، خاطر نشان کرد: مسئولیت کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی که به شهرداری محول شده نیازمند اختیارات تام و اعتبارات لازم است.

مولوی جذب گردشگر را مهمترین هدف برگزاری این رویداد بین‌المللی دانست و تصریح کرد: این هدف بسیار دارای اهمیت است و باید مقدمه‌ای شود تا طی سال‌های آینده بتوانیم در جذب گردشگر موفق عمل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه افزایش حضور گردشگران خارجی بهترین راه برای ایجاد امنیت در سرمایه‌گذاری و گردش اقتصادی است، ادامه داد: انتظار داریم برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه صورت بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: مکان راه‌اندازی این دفتر نیز مهیا شده و مذاکراتی به منظور راه‌اندازی دفتر سازمان فرهنگی یونسکو در راستای تعاملات فرهنگی بین‌المللی در همدان انجام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب همدان در حوزه جذب گردشگر و سرمایه‌گذار، یادآور شد: همدان توانمندی بالایی در برگزاری رویداد 2018 دارد منوط به اینکه اعتبارات تخصیص یافته این رویداد به درستی مدیریت و هزینه شود.

مولوی در ادامه از برگزاری مهمانی شورای شهر و مدیران شهرداری همدان با حضور 25 نفر از اساتید بزرگ علم ژنتیک شرکت کننده در کنفرانس بین‌المللی ژنتیک از کشورهای اروپایی و آسیایی از جمله آلمان، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، مصر، مالزی و افغانستان  خبر داد و اظهار کرد: این میهمانی در راستای معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای همدان در حوزه گردشگری و رویدادهای مهم همدان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی و مجمع جهانی گردشگری برگزار شد.

وی با بیان اینکه همدان با وجود ظرفیت بزرگ بوعلی سینا می‌تواند به دومین شهر پزشکان جهان تبدیل شود، گفت: امید است اساتید علم ژنتیک شرکت کننده در کنفرانس بین‌المللی ژنتیک به عنوان سفیران و پیام‌آوران صلح و دوستی از طرف مردم صلح دوست ایران و همدان در کشورهای خود باشند.

رئیس شورای شهر همدان رویداد همدان 2018 را فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل و ظرفیت‌های خوب همدان در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری برشمرد و بیان کرد: نباید در توجه به این مقوله تنها به شعار و حرف بسنده کرد بلکه باید با جدیت وارد شد.
وی با بیان اینکه در بحث رویداد همدان 2018 مدیران دستگاه‌های اجرایی صرفاً به وظایف اداری خود عمل می‌کنند، افزود: با این روند، کاری پیش نمی‌رود چرا که موفقیت در برگزاری رویداد همدان 2018 منوط به همکاری دستگاه‌های مرتبط با تمام توان و امکانات است.

انتهای پیام/ج


دفتر سازمان یونسکو در همدان راه اندازی می شود 

برچسب ها: شورای شهر ، یونسکو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.