سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ماه مبارک رمضان؛

اجرای ۵ طرح توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در آذربایجان غربی

کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی همزمان با ماه مبارک رمضان ۵ طرح را در سطح استان اجرا می‌کند.

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) آذربایجان غربی در گفتگو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: تأمین سبد غذایی، هر ارگان یک سفره افطاری، اکرام و ایتام، برکت و مفتاح الجنه  ۵ طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا می‌شوند.
عزیز سهندی افزود: در اجرای طرح " تأمین سبد غذایی " خیران و نیکوکاران سبد غذایی که هر سبد به ارزش حداقل ۱۵۰ هزار تومان می‌باشد، تهیه و تحویل کمیته امداد می‌دهند تا در بین خانوار‌های تحت پوشش توزیع شود.
وی اضافه کرد: در طرح " هر دستگاه / ارگان یک سفره افطاری " از محل کمک‌های کارکنان سفره‌های افطاری برای اطعام مددجویان امداد برپا می‌شود و در طرح " اکرام و ایتام " که طرحی معنوی است حامیان با تکمیل فرم‌های مربوطه تعهد خود را مبنی بر واریز مبلغ حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان به حساب ایتام اعلام کرده و بدین صورت از آنان حمایت می‌کنند.
سهندی در ادامه سخنان خود گفت: در طرح برکت نیز بصورت اتوماتیک مبلغی از حقوق ماهیانه کارکنان این نهاد کسر و به حساب امداد واریز می‌شود تا جهت رسیدگی و حل مشکلات نیازمندان هزینه شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی به نحوه اجرای طرح " مفتاح الجنه " اشاره کرد اظهار نمود: امسال در اجرای طرح " مفتاح الجنه " همراه با خیران و مسئولان نیکوکار استانی با ۳ هزار خانواده نیازمند دیدار و از آنان دلجویی خواهد شد.
وی یادآور شد : سال گذشته نیز در قالب اجرای طرح " مفتاح الجنه " از ۲ هزار و ۷۰۰ خانواده نیازمند دیدار و از آنان دلجویی شد.
انتهای پیام/ح


اجرای طرح‌های برکت ومفتاح الجنه توسط کمیته امداد آذربایجان غربی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.