رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میاندوآب از احداث ۶۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

رسول بخشی رئیس کمیته امداد امام خمینی ( ره ) شهرستان میاندوآب  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛گفت:در سالجاری برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) 60 واحد مسکونی ساخته می شود.
 وی با بیان اینکه در حال حاضر 3 هزار و 350 خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند ،افزود: اکثر مددجویات تحت پوشش دارای مسکن می باشند که پس از احداث و ساخت واحدهای مذکور تنها 200 خانوار نیازمند مسکن خواهند بود.
بخشی اضافه کرد: در حال حاضر نیز 3 واحد مسکن با 90 میلیون تومان اعتبار در دست ساخت می باشد که در هفته دولت به مددجویان تحت پوشش واگذار می شود.
وی در خصوص اقدامات انجام شده در سال گذشته نیز بیان کرد: در سال گذشته 30 واحد مسکن با 850 میلیون تومان هزینه احداث و به مددجویان واگذار شد، همچنین 82 مورد تعمیرات کلی و جزئی به ارزش 245 میلیون تومان و احداث 6 مورد سرویس بهداشتی با 8 میلیون و 500 هزار تومان هزینه از دیگر اقدامان این نهاد در سال گذشته بود.

انتهای پیام/م

احداث 60 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در میاندوآب

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.