سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر ارشاد:

حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی، زبان نصیحت را با حمایت مسئولانه همراه کرد

صالحی در پیامی تأکید کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی از پیشگامان انقلاب اسلامی بود و در این مسیر همواره زبان نصیحت را با حمایت مسئولانه همراه کرد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در پیامی در گذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی را تسلیت گفت.

در پیام وزیر ارشاد آمده است:

خبر درگذشت عالم پارسا و انقلابی، استاد اخلاق حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی طباطبایی در نخستین روز ماه ضیافت الهی موجب تاثر گردید.

آن مرحوم از پیشگامان انقلاب اسلامی و یاوران امام خمینی(ره) بود و در این مسیر مجاهدت و فداکاری بی‌دریغ داشت و پس از پیروزی انقلاب، بی‌توقع آن را ادامه داد و زبان نصیحت را با حمایت مسئولانه همراه نمود. همچنین در ارتباطات مردمی و حل مشکلات عمومی، نقش دیرین علمای دین را تداوم داد. خانه‌اش ملجا مردم بود و پس از انقلاب تا آخرین روزهای حیات مبارکش، هم‌چنان ماند.

اینجانب فقدان این عالم مردمی را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام و جامعه روحانیت، خاندان و بیت معظم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم و برای آن مرحوم در این روزهای مبارک، رحمت واسعه الهی مسئلت می‌دارم.

انتهای پیام/

پیام تسلیت وزیر ارشاد به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام طباطبایی 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.