مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در نامه‌ای خطاب به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمادگی معاونت مطبوعاتی برای سهمیه‌بندی اعطای طرح ترافیک به خبرنگاران را اعلام کرد.

اعلام آمادگی کتبی معاونت مطبوعاتی برای اولویت‌بندی طرح ترافیک سهمیه خبرنگارانبه گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا دربندی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، در نامه‌ای خطاب به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آمادگی معاونت مطبوعاتی برای سهمیه‌بندی اعطای طرح ترافیک به خبرنگاران را اعلام کرد.

در روز‌های اخیر نحوه تخصیص طرح ترافیک خبرنگاران و محروم ساختن جمع کثیری از اصحاب رسانه از حق مسلم تردد رایگان و آزادانه در سطح شهر به منظور فعالیت اطلاع رسانی مؤثر، موجب اعتراضات گسترده اصحاب رسانه به عملکرد معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را گردیده است.

با توجه به سخنان محسن پورسید آقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران که در پاسخ به خبرنگاران گفته بود: ما حاضر هستیم مسئولیت رتبه‌بندی و انتخاب خبرنگاران را به معاونت مطبوعاتی بسپاریم؛ به قرار اطلاع با پیگیری و جلسه حضوری امروز مدیران انجمن نشریات کشور و تعاونی اصحاب رسانه با دکتر سلطانی‌فر، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به دستور ایشان، معاونت مطبوعاتی طی نامه‌ای به معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، خواستار سهمیه خبرنگاران برای توزیع شد.

در این نامه خطاب به معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، آمده است: "با توجه به مطلبی که جنابعالی در مصاحبه خود فرموده‌اید، خواهشمند است با توجه به افزایش قابل توجه نشریات و خبرنگاران، حداقل همانند سال گذشته ۱۲۷۰ سهمیه خبرنگاری را جهت اولویت‌بندی و تأیید صلاحیت به این معاونت بسپارید. "

امید است مسئولان ارشد شهرداری و اعضای شورای شهر تهران در مسیر خدمت به اصحاب رسانه، به پذیرش روند منطقی و قانونی اعطای سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران اقدام نمایند.

انتهای پیام/

اقدام وزارت ارشاد برای طرح ترافیک سهمیه خبرنگاران

برچسب ها: طرح ترافیک ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار