سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اردبیل:

شایسته سالاری باید در سیستم آموزش و پرروش حاکم باشد

فرماندار اردبیل گفت: شایسته سالاری باید در سیستم آموزش و پرروش حاکم باشد.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: شایسته سالاری باید در سیستم آموزش و پرورش حاکم باشد و انتخاب مدیران مدارس بر اساس شایستگی باشد تا بتواند در سایه عمل به سیاست مدرسه محوری ارتباط خوبی با اولیا برقرار کند.

وی با بیان اینکه هیچ انتقادی در بحث آسیب‌ های اجتماعی متوجه آموزش و پرورش نیست، افزود: انتظارها از این نهاد فرهنگی بیشتر است.

فرماندار اردبیل اظهار کرد: تنها آموزش و پرورش متولی پیشگیری از آسیب‌ های اجتماعی نوجوانان و جوانان نیست، بلکه دیگر نهادها نیز در کنار آموزش و پرورش باید به این مهم بپردازند.

زنجانی افزود: جامعه پذیری و اجتماعی کردن نوجوانان و جوانان رسالتی است که بر عهده آموزش و پرورش است و در مقابل کنترل اجتماعی نیز بر عهده نهادهای امنیتی است.

وی با اشاره به اینکه خانواده ‌ها، دانش‌ آموزان و مدارس سه ضلع اصلی موثر در تعلیم و تربیت هستند، تشریح کرد: مدیر به عنوان رهبر آموزشی در فرایند تعلیم و تربیت قرار دارد.

فرماندار اردبیل با تاکید بر اینکه دانش آموزان در هر شرایط نباید مورد غفلت قرار گیرند، گفت: برگزاری کارگاه ‌های آموزشی و مشاوره ‌ای برای دانش آموزان و خانواده‌ها از جمله ابزارهایی است که می‌ توان در کاهش آسیب‌ ها از آنها بهره برد.

زنجانی همچنین از مسئولان فرهنگی خواست تا در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمنان سیاست های مناسبی را اتخاذ کنند.

وی افزود: 230 هزار دانش آموز در سه هزار و 395 مدرسه استان اردبیل مشغول تحصیل علم هستند.

انتهای پیام/ح

تحصیل 230 هزار دانش آموز در مدارس اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۱۲:۱۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
حقوق معلمان بسیار کم است. نباید از آن ها زیاد انتظار داشت. معلمان خود هزار مشکل دارند. بنابراین نه تنها مشکلی را حل نمی کنند، بلکه مشکلات را زیادتر هم می کنند.