سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت به اصفهان راضی‌کننده است

بازیکن تیم گیتی‌پسند گفت:بازگشت به اصفهان راضی‌کننده است، من در اصفهان یک کار نیمه‌تمام داشته‌ام که برای تمام کردنش بازگشته‌ام.

مهران عالیقدر بازیکن جدیدات دریایی گیتی‌پسند در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  و پس از عقد قراردادش در مورد بازگشت به اصفهان اظهار داشت: بازگشت به اصفهان راضی‌کننده است، من در اصفهان یک کار نیمه‌تمام داشته‌ام که برای تمام کردنش بازگشته‌ام؛ طی جلسات متعددی که مسؤولان این باشگاه با من داشتند نتیجه این شد که در گیتی‌پسند بازی کنم.

وی همچنین در مورد انحلال تیم سابقش، تأسیسات دریایی گفت: من ابتدای امر باید از باشگاه تأسیسات دریایی تشکر کنم، من یک سال خیلی خوب و فراموش نشدنی را در تأسیسات سپری کردم، نبود تأسیسات در لیگ واقعا بد است، به نظرم هیچ تیمی حتی در بهترین شرایط نمی‌تواند جایگزین تأسیسات شود.

وی ادامه داد: امیدوارم مسؤولان به این باور برسند که این باشگاه‌ها هستند که بازیکن خوب تحویل این ورزش می‌دهند و باعث رشد آن می‌شوند که نام ایران را در صدر نام‌ها می‌بینیم، در نتیجه نباید باشگاه‌ها را تنها گذاشت.

وی در پایان در مورد هم‌بازی شدن مجددش با مهدی جاوید گفت: هر بازیکنی دوست دارد جایی کار کند که آرامش داشته باشد؛ مهدی جاوید فردی است که در خیلی از مواقع کمک حال من بوده، من هم تلاش کردم که برای او همینطور باشم؛ بیرون از بحث ورزش هم با هم رفاقت خوبی داریم و کمک حال هستیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که به اهداف خودمان برسیم.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.