تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند برای حضور در فصل جدید لیگ برتر از اول خردادماه آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتسال گیتی‌پسند که در چند فصل اخیر تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال ایران است،  آخرین قهرمانی خود در این مسابقات را در فصل 95-96 و با هدایت رضا لک تجربه کرد.

البته مسئولان باشگاه اصفهانی برای فصل بعد به همکاری خود با لک ادامه ندادند و هدایت تیم قهرمان را به علیرضا افضل مربی اصفهانی سپردند. گیتی‌پسند در پایان نیم‌فصل نخست فصل گذشته لیگ برتر در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت و پس از شکست 4 بر 2 این تیم برابر تأسیسات دریایی تهران در دیداری معوقه، مسئولان باشگاه گیتی‌پسند عذر افضل را خواستند و حسین شمس روی نیمکت گیتی‌پسند نشست که البته  این تغییر و تحولات فرقی به حال تیم اصفهانی نکرد و گیتی‌پسند فصل را در همان رده سوم جدول به پایان رساند.

اعضای هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند حالا و برای حضور این تیم در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باز هم به رضا لک اعتماد کرده‌‌اند و قرارداد این مربی روز شنبه رسماً امضا شد و باید دید لک در فصل پیش رو با گیتی‌پسند موفق خواهد شد یا خیر. در ادامه هم سپهر محمدی و محمد کشاورز قرارداد خود را با گیتی‌پسند تمدید کردند.

تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند قرار است از اول خردادماه آغاز شود و برگزاری اردو خارج از شهر اصفهان و چند دیدار تدارکاتی هم در برنامه گیتی‌پسندی‌ها قرار دارد.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور از 15 تیرماه آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.