سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احیای امر به معروف ونهی از منکر بر اساس راهبرد‌های مقام معظم رهبری در حال اجراست.

دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر خراسان رضوی گفت:نقشه راه امر به معروف ونهی از منکردر خراسان رضوی بر اساس راهبرد‌های مقام معظم رهبری تبیین شده و در حال اجراست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ عبدالله ارجاعی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: برای این نقشه 1000 ساعت کار کارشناسی با کمک استادان استانی وملی انجام شده است که در قالب سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت وبلند مدت اجرا میشود.

وی گفت:در حال حاضر در سال سوم برنامه میان مدت قرار داریم و در دستگاه‌های استان دو موضوع را مد نظر قراردادیم اول برنامه عمومی که شامل برنامه‌ها وسیاست‌های ابلاغی ستاد است و برنامه‌های اختصاصی که شامل پیشنهاد برنامه سالانه شورا واراِئه به ستاد است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی صاحب اولین مرکز آموزش‌های تخصصی امر به معروف ونهی از منکر کشور با هیئت علمی در سطح ملی است.

ارجاعی ادامه داد: شورا‌های فعال استان از 35 شورا به 60 شورا رسیده است و اشتراک فکری وهم افزایی باعث بهتر شدن وضع امر به معروف ونهی از منکر در استان می‌شود.

انتهای پیام//ز. ج


برگزاری جلسه ستاد امر و به معروف و نهی از منکر در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.