سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی شهربابک در ماه رمضان

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت : در ماه مبارک رمضان، کلیه مراکز نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی به طور مستمر بازرسی می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک گفت : با توجه به وظیفه دامپزشکی در نظارت بر مراکز مرتبط با فرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان ، کلیه مراکز نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی از قبیل: قصابی ها ، مرغ فروشی ها ، خودروهای ویژه حمل این فرآورده‌ها، کشتارگاه‌ دام ، سردخانه‌های نگهداری فرآورده‌های خام دامی،‌ کارگاه‌های فرآوری و بسته‌بندی فرآورده‌های خام دامی، رستوران ها در اقصی نقاط سطح شهرستان تحت کنترل و نظارت ویژه قرار گرفته و بطور مستمر بازرسی می‌شوند.

وی از شهروندان خواست ضمن توجه به توصیه‌های بهداشتی دامپزشکی در هنگام تهیه انواع فرآورده‌های خام دامی تازه و منجمد، فرآورده خام دامی مورد نیاز خود را به مقدار نیاز و از مراکز عرضه مجاز و مورد اطمینان تهیه نمایند.

اسدی افزود : در راستای ارائه خدمات بهداشتی بهینه به شهروندان ، فرآورده‌های خام دامی به صورت تازه و منجمد در فروشگاه‌ها و مراکز عرضه سطح شهر در ماه مبارک رمضان عرضه خواهد شد.

وی همچنین به همشهریان توصیه کرد: برای جلوگیری از احتمال سوء استفاده برخی از افراد فرصت طلب، به ویژه افراد دوره‌ گرد و دست فروش جهت عرضه فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی و ارزان قیمت در مراکز غیر مجاز از قبیل : عرضه گوشت قرمز بدون مهر دامپزشکی، عرضه گوشت از پیش چرخ شده، عرضه مرغ قطعه‌بندی شده فاقد هویت، حمل و نقل و عرضه انواع گوشت سفید و قرمز با خودروهای فاقد سردخانه و عرضه فرآورده‌های بسته‌بندی شده غیرمجاز بدون تاریخ تولید، انقضا و کد دامپزشکی نکات فوق را مد نظر قرار دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهربابک تأکید کرد : شایسته است کلیه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به ویژه موارد تخلف مذکور ، مراتب را با شماره ‌تلفن‌ 34112034 اطلاع داده تا برخورد قانونی و لازم صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/س

 

تشدید نظارت بهداشتی شبکه دامپزشکی شهربابک در ماه رمضان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.