رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج گفت:با هدف اطمینان از سلامت فراورده های خام دامی عرضه شده به شهروندان نظارت بهداشتی دامپزشکی در ماه مبارک رمضان تشدید می شود.

تشدید نظارت های دامپزشکی شهرستان فهرج در ایام ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ بماندشتی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج اظهار گفت:در ایام ماه مبارک رمضان شبکه دامپزشکی شهرستان فهرج در دو شیفت کاری صبح و عصر با حضور در شبکه و گشت زنی منظم در سطح شهر اقدام به بازدید از مراکز تحت پوشش می نماید.

وی افزود:نظارت و بازرسی بر مراکز تولید،توزیع و عرضه فراورده های خام دامی،سردخانه ها،مراکز بسته بندی،خودروهای حمل در اولویت قرار دارد.

بماندشتی با اشاره به اینکه کنترل و نظارت های مستمر در ارتقای وضعیت بهداشتی جامعه بسیار حائز اهمیت است گفت:شهروندان گوشت و فراورده های دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند.

وی از شهروندان خواست هنگام خرید فراورده های خام دامی به لیبل درج شده برروی لاشه یا بسته بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید،انقضاء،نوع محصول،کد بهداشتی بهره برداری دامپزشکی و... می باشد توجه نمایند.

انتهای پیام /س

 

تایید سلامت فراورده های خام دامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار