سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانسون: در حال بررسی گزینه‌هایی برای اطمینان‌بخشی به ایران درباره پایبندی‌ به تعهدات برجامی خود هستیم

بوریس جانسون پیش از نشست با ظریف اعلام کرد تروئیکای اروپایی در حال بررسی گزینه‌هایی برای اطمینان بخشی به ایران درخصوص پایبندی‌ به تعهدات برجامی خود هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایندیپندنت، بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس، پیش از نشست مشترک با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه ایران و دو کشور اروپایی آلمان و فرانسه در شهر بروکسل، اعلام کرد تروئیکای اروپایی در حال بررسی گزینه‌هایی برای حمایت از ادامه تعلیق تحریم‌های ایران و اطمینان بخشی به این کشور درخصوص پایبندی‌ به تعهدات برجامی خود هستند.

جانسون در ادامه از ایران خواست به محدودیت های اعمال شده بر برنامه هسته‌ای‌اش بر طبق مفاد برجام، پایبند باشد.

وزیر امور خارجه انگلیس همچنین با طرح ادعاهای بی اساس علیه کشورمان افزود: دیدار ما با ظریف، وزیر خارجه ایران، فرصت مغتنمی است تا علاوه بر تأکید بر حمایت‌مان از ادامه تعلیق تحریم های ایران و پایبندی این کشور به تعهداتش در قبال برجام، نگرانی های خود درباره رفتارهای «مخرب» ایران در منطقه خاورمیانه را نیز مطرح کنیم.

جانسون در ادامه از آمریکا خواست از هر گونه اقدامی که باعث شود دیگر طرف های امضاکننده برجام نتوانند به تعهدات خود در قبال این توافق عمل کنند –از جمله مبادلات تجاری قانونی– خودداری کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، آمریکا ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
ظاهرا اروپایی ها اونطور که قصد استفاده از منافع برجام را داشتند موفق نبوده اند . با فشار امریکا اونها هم مجبور به خروج از برجام میشن بنا به فرموده فرمانده سپاه باید کار برجام را خاتمه یافته دید و زودتر شروع به اقدامات اساسی برای جلوگیری از خسارات کرد.
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
ایران نباید به طور کامل این توافق رو اجرا کنه