سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از امروز در استان سمنان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت:هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از امروز در استان آغاز شده و علاقمندان می‌توانند تا پایان تیرماه در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی سماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در 3 رده سنی مختلف کودک ( 4 تا 11 سال)، نوجوان ( 11 تا 17 سال) و بزرگسالان (17 سال به بالا ) برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به منابع تعیین شده برای برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی نیز افزود: 7 عنوان کتاب برای رده‌های سنی مختلف این جشنواره مشخص شده است.

سماکوش با اشاره به عناوین کتب مشخص شده برای این جشنواره تصریح کرد: «مهمان خراسان» نوشته سعید بیابانکی و «مژده گل» نوشته محمود پوروهاب برای رده سنی کودک معرفی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کتب «مسافر هشتم» و «کاش تو را می دیدم»  نوشته مژگان شیخی نیز برای شرکت کنندگان رده سنی نوجوان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان اضافه کرد:کتاب «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته آیت الله کریمی جهرمی، «ماه هشتم» نوشته مهدی غلامعلی و کتاب «به سپیدی یک رویا» نوشته فاطمه سلمانی نیز برای رده سنی بزرگسالان معرفی شده است.

سماکوش از اختصاص 313 جایزه در بخش انفرادی و 8 جایزه در بخش خانوادگی این جشنواره خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا 31 تیرماه امسال فرصت دارند تا پاسخ‌نامه‌های خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه‌های استان و سراسر کشور موجود است عنوان کرد:فایل « pdf » این منابع نیز در سایت www.iran.pl.ir در دسترس داوطلبان است.

انتهای پیام / گ

مهلت ارسال پاسخنامه شرکت کنندگان در جشنواره کتابخوانی رضوی تا 31 تیر ماه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.