مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گفت:در سال گذشته ۷۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان صاحب‌خانه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت:سال گذشته ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان برای ساخت مسکن اختصاص یافت و تلاش شد تا با در اختیار گذاشتن وام مناسب از محل تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان برای خرید مسکن به عمر کمتر از ۱۲ سال ساخت بتوانیم شرایط را برای خانه‌دار شدن آن‌ها به نحو مطلوب فراهم کنیم.

وی در ادامه افزود: طی سال گذشته هزار و ده واحد بااعتبار ۳۶۶ میلیون تومان بهسازی شد و این مهم در شرایطی اتفاق افتاد که تعهد کمیته امداد ، مقاوم‌سازی ۵۲۳ واحد مسکونی بود و بر این اساس ۱۹۵ درصد تعهدات کمیته امداد برای نوسازی بافت فرسوده محقق شد.

رضوی با بیان اینکه هدف‌گذاری کمیته امداد در سال جاری مقاوم‌سازی ۱۲۰ واحد مسکونی است تصریح کرد: با توجه به رویکرد استان سمنان مبنی بر مقاوم‌سازی و احیا بافت فرسوده به منظور جلوگیری از بروز خطرارت احتمالی این مهم در کمیته امداد نیز پیگیری می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان اضافه کرد:طی سال گذشته ۷۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان صاحب‌خانه شدند و با توجه به رویکرد کمیته امداد مبنی بر زدودن محرومیت و فقر سه میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان برای ساخت مسکن مددجویان استان هزینه شده است.

انتهای پیام / گ

۷۵ مددجوی کمیته امداد استان سمنان صاحب‌خانه شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.