سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام مطرح کرد؛

پرداخت تسهیلات به بخش گردشگری ایلام

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به بخش گردشگری ایلام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;ایوب درویشی بیان کرد: برای پرداخت تسهیلات اشتغال زایی اولویت ما بخش گردشگری است.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام اظهارکرد: هدف ما از برگزاری چنین جلسات اولا آسیب شناسی از بخش و زیربخش گردشگری و ثانیا به دنبال ایجاد یک مرکز برای تصمیم سازی هستیم.

وی افزود: ایلام را به عنوان عروس زاگرس می‌شناسند ، آیا به این موضوع فکر کرده‌ایم که تاکنون چه کاری برای عروس زاگرس انجام دادیم و این عنوان وظیفه ما را بیشتر می‌کند.

درویشی ادامه داد: استان ایلام از نظر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری بسیار غنی است از نظر بوم گردی، عناصر تاریخی ، فرهنگی و تمدنی و دیگر بخش‌های گردشگری هیچ کمبودی ندارد و باید تلاش کنیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با تأکید بر آسیب شناسی صنعت گردشگری استان اضافه کرد: باید به صورت واقعی و منصفانه آسیب شناسی لازم را در بخش گردشگری انجام دهیم و نقاط قوت و ضعف را احصاء کرده و همچون پزشکی نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

معاون استاندار ایلام خواستار ورود فعالان عرصه گردشگری به تصمیم سازی ، ارائه راهکارها و کمک به تصمیم گیری مدیران شد و اعلام کرد: سال جاری مبالغ بسیار زیادی تسهیلات ارزان قیمت حوزه اشتغال زایی به استان ایلام تخصیص می یابد و ما از شما فعالان انتظار داریم در این بخش ما را همراهی کنند.

وی با بیان این که صنعت گردشگری صنعتی پول ساز ، پاک و اشتغال‌زا است، یادآورشد: ما در تخصیص تسهیلات اشتغال زایی رویکرد و اولویت خود را بخش گردشگری قرار داده ایم و در این مورد حمایت صد در صدی از این صنعت خواهیم داشت البته به شرطی که مقدمات آن فراهم شده و توجیه فنی و اقتصادی داشته باشند و اشتغال موجود را نیز دچار آسیب نکند.

انتهای پیام/ د

تسهیلات برای بخش گردشگری ایلام

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.