سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رقابت‌های دفاع شخصی در سیاهکل

رقابت‌های کمیته دفاع شخصی و هنر‌های فردی در سیاهکل برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ میثم خرقه پوش رئیس روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: رقابت استانی دفاع شخصی و هنر‌های فردی (قوه الرمی) ویژه آقایان و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در شهرستان سیاهکل برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات رزمی کاران در بخش انفرادی ۱۱ فایتر و در بخش تیمی نیز در قالب ۷ تیم از ۵ شهرستان با یکدیگر رقابت کردند.
رئیس روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان اعلام کرد:این رقابت‌ها که با حضور و نظارت جعفر رفعتی، دبیر هیات ورزش‌های رزمی گیلان همراه بود در نهایت تیم قوه الرمی شهرستان سیاهکل توانست مقام اول را از آن خود کند و تیم قوه الرمی شاهین انزلی در رتبه دوم و تیم دفاع شخصی هاپکیدو WHC سیاهکل نیز در جایگاه سوم تیمی قرار گرفتند.

میثم خرقه پوش گیلان افزود:در این رقابت‌ها علی رستمی، محمد محمدی و حسین زارع‌پور به صورت انفرادی مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی تصریح کرد:ابراهیم عبدالهی از سبک نینجا نین جوتسوی لاهیجان در بخش بزرگسالان و محمد ستوده و محمد فرحناک در بخش نونهالان به عنوان فنی‌ترین بازیکنان این رقابت‌ها انتخاب و معرفی شدند.

 

انتهای پیام/م.ع

سیاهکل میزبان برگزاری مسابقات دفاع شخصی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۰
ادرسش کجای سیاهکل؟