سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعلیق انجمن‌های گردشگری تحت نظارت میراث فرهنگی کرمان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان با بیان اینکه فعالیت انجمن‌های گردشگری تحت نظارت این اداره کل به حالت تعلیق درآمده است، گفت: بزودی تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری جهت ساماندهی تاسیسات گردشگری و حمایت از فعالان این حوزه ایجاد خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، "محمد حسین تجلی" معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه انجمن‌های هتل داران، آژانس داران، واحد‌های بین راهی و راهنمایان گردشگری در قالب تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری در استان کرمان ایجاد خواهند شد، گفت: بزودی تمامی تاسیسات گردشگری استان کرمان در قالب تشکل‌های گردشگری و زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ساماندهی و فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف مهم ایجاد تشکل‌های گردشگری، حمایت از فعالان حوزه گردشگری و ارائه خدمات مطلوب گردشگری به گردشگران است، اظهار کرد: تشکل‌های گردشگری یک پل ارتباطی قوی میان بخش دولتی و خصوصی می‌باشد.

تجلی با اشاره به اینکه گردشگری نیازمند یک تشکل قوی و حرفه‌ای است، تصریح کرد: برای توسعه گردشگری و پیشبرد فعالیت‌های مختلف گردشگری باید بخش خصوصی و دولتی در کنار یکدیگر قرار گیرند.

وی با بیان اینکه تمامی تلاش سازمان میراث فرهنگی ایجاد هویت مستقل و قدرتمند برای صنعت گردشگری است، اظهار کرد: بدون شک بخش خصوصی و بخش‌های مختلف گردشگری به عنوان یک خانواده در این مسیر با ما همراه خواهند بود.

انتهای پیام/ی

ساماندهی تاسیسات گردشگری در کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.