سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسفالت معابر اصلی در شهر کرمان

سرپرست معاونت حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان از روکش آسفالت ۹ معبر اصلی در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قنبری سرپرست معاونت حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان با بیان این‌که قرارداد پیمان‌کار برای روکش آسفالتِ این تعداد معبر، حدود سه میلیارد تومان است که از محل منابع دولتی و اسناد خزانه، تأمین اعتبار می‌شود، گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم ۹ محور اصلی در شهر که آسفالت آن‌ها مشکل دارد، روکش آسفالت شود.

وی در خصوص معابری که روکش آسفالت خواهد شد، گفت: در منطقه یک، بولوار چمران، هر دو لاین و بولوار ورودی جاده‌ی زرند، هر دو لاین، در منطقه دو، لاین غربی بولوار نصر، لاین جنوب بولوار آزادگان تا تقاطع والفجر، لاین شرقی بولوار جهاد از چهارراه اقبال تا شهید مفتح و لاین شرقی بولوار حمزه، در منطقه سه، بولوار اوبوالفضل علیه‌السلام و خیابان باقدرت غربی و در منطقه چهار، خیابان قدوسی روکش آسفالت خواهد شد.

سرپرست معاونت حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان افزود: در خیابان قدوسی در نقاطی تعریض داریم که اگر تعریض‌ها انجام شود، این معبر روکش آسفالت خواهد شد و اگر تعریض‌ها انجام نشود، با هماهنگی منطقه چهار، اولویت را تغییر خواهیم داد.

قنبری ادامه داد: در بولوار ابوالفضل علیه‌السلام و ورودی جاده‌ی زرند نیز، زیرسازی معابر مشکل دارد که مجبوریم توسط سازمان عمران، آسفالت فعلی را برداریم، زیرسازی کنیم و در ادامه، معبر روکش آسفالت شود؛ ضمن این‌که ورودی جاده‌ی زرند جدول‌گذاری هم خواهد شد.

وی بیان کرد: در بولوار جهاد، پیش از روکش آسفالت، با شرکت آبفا مکاتبه کردیم که ابتدا اعلام کردند در این بولوار حفاری ندارند، اما همین‌که کار آسفالت شروع شد، شرکت آبفا اعلام کرد که در این معبر باید خط لوله‌ی فاضلاب را انتقال دهند؛ بنابراین، کار روکش آسفالت این بولوار تعطیل شد تا حفاری شرکت آبفا و انتقال خط لوله‌ی فاضلاب به پایان برسد.

سرپرست معاونت حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهرداری کرمان در خصوص نحوه‌ی اولویت‌بندی این مسیر‌ها برای روکش آسفالت گفت: این مسیر‌ها توسط شهرداری‌های مناطق اولویت‌بندی شده است؛ ضمن این‌که همکاران دفتر نظارت هم بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/ی

آسفالت معابر شهر کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.