سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلیمی: حریف اصلیم علی حسینی است/مسئولان باید دیپلماسی ورزش را قوی‌تر کنند

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: رقبای اصلیم در بازی‌های آسیایی جاکارتا سعید علی حسینی و ورزشکارانی از ازبکستان و چین تایپه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهداد سلیمی ملی‌پوش تیم ملی وزنه برداری کشورمان درباره اینکه آیا در دیدار با صالحی امیری خواسته‌ای داشتی یا خیر، گفت: نه صحبتی نبود که بخواهد رسانه‌ای شود.

امکانات ما بسیار افتضاح و بیشتر میله‌ها خراب است

او درباره امکانات تیم ملی وزنه برداری گفت: امکانات ما بسیار افتضاح و سالن کوچک است. ست‌ها متعلق به ۱۵ سال پیش است و بیشتر میله‌ها خراب است. به صورت فوری به تجهیزات جدید نیازمندیم. با صالحی امیری رابطه خوبی دارم و نسبت به من همیشه لطف داشته است. امیدوارم با پیگیری هایش تجهیزات نو شود. با توجه به اینکه سال بازی‌های آسیایی است ما کم و کسری از لحاظ مکمل، برنامه اردویی و تجهیزات در اردو زیاد داریم.

سلیمی درباره بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: امسال کار بسیار سختی در پیش داریم. رقبای اصلی من سعید علی حسینی است که نائب قهرمانی جهان را دارد وبعد از او وزنه برداران ازبکستان و چین تایپه هستند. باید در کوران مسابقات قرار بگیرم تا ببینم چه نتیجه‌ای بدست می‌آورم. تمام تلاشم را به کار گرفته ام تا بتوانم به مدال برسم. امیدوارم همانند دوره‌های گذشته بر روی داوران اعمال نفوذ نشود. از همین رو با صحبت‌هایی که با سلطانی‌فر و صالحی‌امیری داشتم از آن‌ها خواستم که دیپلماسی ورزش را قوی‌تر کنند تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم، حق هیچ ورزشکاری پایمال نگردد.

قهرمان المپیک لندن درباره اینکه آیا در حال تغییر نوع قیچی زدن هست یا خیر، گفت: خیر. این نوع تمرینات بیشتر تمرینات قدرتی است.

امیدوارم تا پیش از شروع المپیک تعداد سهمیه‌ها افزایش یابد

او در واکنش به کاهش سهمیه وزنه برداری ایران در المپیک تصریح کرد: این بدترین خبری بود که در این روز‌ها می‌توانستم بشنوم. این اتفاق نه تنها برای وزنه‌برداری بلکه برای ورزش کشور نیز ناخوشایند بود. از المپیک ۲۰۰۰ تاکنون وزنه برداری با کسب 10 مدال بار اصلی کاروان ورزشی ایران برعهده داشته است. جالب‌تر اینکه از این مدال‌ها پنج تا طلا بود. قطعا این مسئله به ضرر ورزش کشورما است. با توجه به اینکه 2 سال تا شروع المپیک ۲۰۲۰ توکیو باقی مانده امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی باشیم و دوباره سهمیه‌ها به وزنه برداری ایران بازگردد تا با تعداد نفرات بیشتری راهی توکیو شویم.

انتهای پیام/

اظهارات سلیمی درباره وزنه برداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.